Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
06-10-2005 kl. 20:09
Hej Peder
Du skal tage Toyota´en helt klart.
Der er MEGET mere driftsikker end golfen
Der er MEGET sjovere end Golfen
Den er i det hele taget Bare bedre på alle leder og kanter.
Jeg kører selv Carina E 2,0 fra 96, og jeg er MEGET glad for den. Den har rundet 143.000 km nu og den kører bare.
Min Far har en Carina 2,0 fra 95 med ca 128.000 km på tælleren, og den er bare super.
Min Kammerats kollegas Carina 2,0 har rundet 420.000 uden problemer.
Div. tests siger i munden på hinanden at det er en rigtig god bil.
Så det er både sjovere og mere sikkert at vælge Carina.
Men jeg siger dermed ikke at Golfen er dårlig, men den på ingen måde leve op til Carina´en.
Desuden skal jeg lige hilse og sige at sådan en Carina flytter sig meget bedre end en noget mere motorsvag Golf.
Der er en verden til forskel...
Du skal tage Toyota´en helt klart.
Der er MEGET mere driftsikker end golfen
Der er MEGET sjovere end Golfen
Den er i det hele taget Bare bedre på alle leder og kanter.
Jeg kører selv Carina E 2,0 fra 96, og jeg er MEGET glad for den. Den har rundet 143.000 km nu og den kører bare.
Min Far har en Carina 2,0 fra 95 med ca 128.000 km på tælleren, og den er bare super.
Min Kammerats kollegas Carina 2,0 har rundet 420.000 uden problemer.
Div. tests siger i munden på hinanden at det er en rigtig god bil.
Så det er både sjovere og mere sikkert at vælge Carina.
Men jeg siger dermed ikke at Golfen er dårlig, men den på ingen måde leve op til Carina´en.
Desuden skal jeg lige hilse og sige at sådan en Carina flytter sig meget bedre end en noget mere motorsvag Golf.
Der er en verden til forskel...
Jesper V
bruger siden
16-09-2003
06-10-2005 kl. 20:22
Så er det vist på tide at støtte Golf'en. Du skal holde dig fra GOLF3'ere årgang 92-94, da de ikke har effektiv rustbeskyttelse (varmvoks m.v.) som 1995 årgangen og frem. Derfor kik minimum efter en ægte 1995-96 årgang istedet. VW's 1,8 motor er særdeles kendt for at være en solid motor med et godt bundtræk og meget land holdbarhed - her vil jeg mene at den holder bedre end japaneren. En Golf har nok lidt mindre udstyr, men den er skruet godt sammen (sikkerhed). Ligeledes vi du altid kunne få billige res.dele, da der er solgt m a n g e 1,8'ere op igennem årene. Jeg havde tidl. en Golf 3'er fra 1992 kørt 220.000 km og den var der masser af km tilbage i.
Jeg ville tage en Golf, hvis det var mig.
Jeg ville tage en Golf, hvis det var mig.