Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

19-09-2005 kl. 15:02

Hej Jeg har hørt og læst at der er en del problemer med med Sharan/Alhambra/Galaxy. Men de skulle køre rigtigt godt. Men måske kan Opel Zafira eller Toyota Picnic eller Avensis verso bruges. Eller den nye Mazda 5.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

20-09-2005 kl. 20:33

Hej B H :-)
Jeg ser nu ikke de store problemer med en Sharan(er selv VW-mekaniker!) De kører rigtig godt og er robuste og driftsikre.
De problemer du ser vil typisk være: Slidte sporkugler, "kødben" i forhjulsophænget, nogle få har fået skiftet svinghjul på manuel gearkasse(under garanti!)ellers ikke det "vilde" TDierne er et godt valg. Mvh. Jakob

Profil slettet

Profil slettet

20-09-2005 kl. 23:15

Hvis du skal bruge 6 sidepladser og plads til en barnevogn, er der kun en mulighed. Alle de andre kan godt rumme 6 pers. men ikke barnevognen, og omvendt. En Reanult Grand Espace kan rumme det hele, men spørgsmålet er hvad du vil betale. Sikkerheden er i top, komforten er ligeså, men en ny Grand Espace ligger på + 600.000 kr. og de ekstra sæder (5 er standard) koster næsten 15.000 kr. oveni. Måske du skulle se efter en ældre Diesel model, de ligger på ca. 300.000 kr.

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2006 kl. 18:22

Citroén C8 eller Peugeot 807.. Det må da lige være sagen..

/Jens O.

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2008 kl. 14:23

Kig på en Grand Espace. Renault har lige sænket nypriserne med over 100.000
Selv har jeg hentet en '01 i Tyskland og sparet en ganske pæn sum penge. Det er en 3L med alt i udstyr & den kører kongeligt
mvh
Anders