Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
19-09-2005 kl. 16:24
Det tror jeg da godt jeg kan bekræfte.
Hvorfor i alverden skulle forhandler/importør få besked om et ejerskifte? Det kan da dårligt komme andre ved, end de to der handler bil med hinanden.
I forbindelse med sommmerens indkaldelse af Citroen Berlingo'er til eftersyn (noget med fjederbenene foran) fik jeg brev fra Citroen vedr. den Berlingo, jeg solgte i februar 2004. Så de lå da helt klart ikke inde med oplysninger om ejerskiftet.
Hvorfor i alverden skulle forhandler/importør få besked om et ejerskifte? Det kan da dårligt komme andre ved, end de to der handler bil med hinanden.
I forbindelse med sommmerens indkaldelse af Citroen Berlingo'er til eftersyn (noget med fjederbenene foran) fik jeg brev fra Citroen vedr. den Berlingo, jeg solgte i februar 2004. Så de lå da helt klart ikke inde med oplysninger om ejerskiftet.
Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004
19-09-2005 kl. 16:52
Hej :-) Du kan sagtens kontakte en aut. vw forhandler og oplyse stelnr. eller tidligere reg. nr, så burde man kunne se bilens "sygejournal" og tidligere ejer. Det kræver selvfølgelig at den tidligere ejer har kørt på vw-værksted. Mvh. Jakob.