Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

13-09-2005 kl. 12:24

Hejsa Min onkel har en sådan bil, og har desværre haft en del problemer.. ved dog ikk om det er normalt. 246.000km er en del! Ikke nødvendigvis et problem for motoren, men tænk på at det også slider på sæder, affjedring, ophæng osv osv.. Kontrollér gearkassen grundigt.. læg mærke til om den uden problemer skifter fra 2 til 1. gear og 1 til 2... den må ikke være svær at få i "hak"! Check tomgangen.. er den jævn? Rust! kan være et problem 246.000 og 33k ?!?..synes det er alt for meget ved privat handel.. kig på basen her.. der findes flere fra forh. til 40-45 som har kørt det halve.. og så har du min. 6 md. rekl.ret (+ 18 hvor du har bevisbyrden).. også selvom forhandleren prøver at skrive "afhentning", "uden garanti" osv.! Held og lykke :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

14-09-2005 kl. 12:22

Hej

Jeg har en kammerat, hvis forældre sælger deres Nissan Primera 2,0 GT fra 1992.
De har selv haft den fra ny af. Den er Ret flot stadig og passet og plejet godt.
Jeg mener den har kørt ca 180.000 km men du må ikke lige hænge mig op på det.
Den er Omlakeret for ikke så længe siden da den var falmet en del i lakken. Men nu er den fin og flot igen.
Der er til salg for 45,000 kr

Bare et forslag

bruger siden
11-12-2004

14-09-2005 kl. 16:39

Det skal lige siges at den Primera jeg skrev om før, er i så god stand at min Bror overvejede om han skulle købe den, men ønsker sig dog en nyere Opel Vectra i stedet for.
Selve bilen fejler ikke noget....