Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

12-09-2005 kl. 11:49

Hej anne... Hvad med en diesel bil i disse dyre benzin tider. Jeg har selv en peugeot 206 diesel til salg. En rigtig flot og dejlig bil. Der er meget billig at køre i, både i diesel og forsikring osv. Se evt. anonnce nr 747034 eller ring på tlf 20877551 Venlig hilsen kim Jensen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

12-09-2005 kl. 15:30

Hvad med en Toyota Corolla. De fleste Mekanikere og mange tests viser at det er en MEGET driftsikker vogn. Og med det budget kan du få en meget fin Corolla.
Jeg kører selv Toyota, og tvivler på at jeg vil skifte mærke.
Polo er en udemærket bil, men absolut ikke så god som Corolla.

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

12-09-2005 kl. 17:06

Hvad er dine øvrige ønsker og behov, at det ikke må være en stor bil og at prisen skal ligge fra 70 til 90.000 kr. er ikke voldsomme begrænsninger. Er der et mærke eller en model som det absolut ikke må være, hvor langt kører du om året, er 3 døre nok eller skal den gerne have 4/5 fordi der skal læsses unger ind……….Med venlig hilsen Kim

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

12-09-2005 kl. 17:28

Jeg har en Mitsubishi Lancer Årg.8/97 Km.garanti 43000, meget fin bil,synet 5/9 05 ingen rust
Var det noget?

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

12-09-2005 kl. 22:37

Der er kommet en masse gode bud allerede, og jeg vil da også komme med mit. Det er mit indtryk at der ikke mere er noget der hedder en pigebil, for pigerne er meget mere bilinteresseret end førhen og vælger mange gange som drengene. Jeg vil foreslå dig også at se på Honda Civic 3d 1,4i S, men om den er løsningen afhænger jo af om du kan lide modellen. Den kører ganske udmærket og behageligt, er økonomisk hvilket du nok ikke vil få rigtig meget glæde af med så meget bykørsel, den er rumlig rap hvilket kan være meget rart i byen, der er ganske meget udstyr i de modeller og så er de meget driftsstabile. Jeg har søgt lidt rundt uden at vide hvor du holder til, men hos Jacobil i Køge har de sådan en model stående i metalblå med aircondition hvilket er et forholdsvis sjældent ekstraudstyr, men godt at have. Hvis du skal lede efter den bil jeg nævner stor den til 79.900 kr. er fra 11/97 og har kørt 90.000 km, jeg har ikke selv en til salg og har heller ikke noget med Jacobil eller nogen anden forhandler at gøre……….Med venlig hilsen Kim

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

14-09-2005 kl. 10:40

SÆLG