Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

08-09-2005 kl. 22:19

Hej Michael og Stine Jeg tror altså ikke får sådan en bil til de penge medmindre den har gået omkring 300.000 km. Men skulle i finde et velholdt eksemplar ville jeg helt klart vælge Mazda. De er mere pålidlige og stabile end Ford.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-09-2005 kl. 22:23

Jeg ville klart vælge Mazda... Ford Mondeo fra den tid, kan være fyldt med en masse "oplevelser"... Brug 10000 mere, så får du mere bil, så kan du nok finde en fin GE model...

Profil slettet

Profil slettet

08-09-2005 kl. 22:36

Jeg ville også vælge mazda´en. jeg har selv en 626gd fra 90 og den er jeg meget glad for, jeg har haft den i 4 år og uden væsentlige rep. den har nu gået 240000. Så der er noget om det når de siger biler uden brok. mht ford mondeo´en ville jeg aldrig købe de første par årgange af en ny bilmodel, der er for mange fejl

Profil slettet

Profil slettet

08-09-2005 kl. 23:59

Jeg har haft en mazda 626 de var lidt ældre end den i kigger på. Da jeg solgte den havde den gået 330.000 og kørte stadig rigtigt godt. kabinens stand var stadig pæn og ikke nær så medtaget i forhold til mange andre mærkere ned samme alder/km og dette var pga af en bedre kvalitet. I skal selvfølgelig forvente at sliddele skal skiftes efterhånden.