Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-06-2003 kl. 22:07

Jeg kan på det kraftigste anbefale ZX 16V, har selv haft en, og har også haft en Rallye Raid model, ingen af dem gik eller var mere i stykker end andre biler, og delene er billige efterhånden...Jeg har en VTS (Xsara) nu, med 167 hk+kn kit, det er en dræber, 130000 km. og aldrig andre reperationer end olieskift. ...Men tjek de vitale steder, som tandrem, oliespild fra toppakning, og styrestænger, samt bremser, det er den god til at "æde", 40- 50000 km på et sæt skiver.. er disse ting i orden, så køb og nyd, det er en køremaskine af klasse, der kommer til at lyde og gå helt rigtigt hvis du investerer 1400 kr. på et KN kit.. Held og lykke med købet.. NB, jeg har til sammenligning haft en "åhh så solid" Golf 3 gti 16v fra 96, den var ikke bare i stykker hele tiden, den var direkte langsom i sammenligning med ZX''eren, og køreegenskaberne for golfen, hører mere hjemme på en mark end på en vej... Mvh, Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-06-2003 kl. 12:24

Volcane er osse ok, er det 1,9''eren eller 2,0 modellen??? Det er sådan set ligegyldigt, men 2,0''eren trækker bedst pga. lidt bedre moment/lavere omdr., og den motor kan du ikke splitte ad...Vælg en god olie til den, 5-40 eller bedre 0-40... Perfekt sejtrækkende motor pga de "kun" 8 ventiler, og en fortræffelig rejsebil..
Mvh. Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg