Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

20-08-2005 kl. 12:14

Enig med Poul H.
De skal ikke bare begynde at reparere noget uden din accept. Konfrontér dem med det!
Kontakt evt FDM´s juridiske afdeling hvis du er medlem der.
Jeg ville blive rasende hvis jeg havde den på værksted og det lavede det nummer der.
Og kontakt evt Peugeot Danmark altså importøren, og spørg om det er normal "Kundepleje" det der.
Og Lige et godt tip. Læg ikke fingrende imellem... Sådan nogle skvadderhoveder...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-08-2005 kl. 04:20

Hej JHO...

Jeg er ked af at må fortælle jeg engang har snakket med FDM, som jeg er medlem af, om netop denne problem stilling... Og de svarede at man skal have det på skrift, præcis hvad man aftaler værksted og kunde imellem. F.eks. med en blankette man kan udskrive på deres hjemmeside... Så du står desværre med dårlige kort på hånden som jeg forstod FDM, da det vil være påstand mod påstand... Men prøv selv at ringe til dem, de er gode at snakke med...
Med venlig hilsen
John

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

24-08-2005 kl. 12:20

Hej,
De skulle selvfølgelig ringe til dig inden rep. af styrkugle og oplyst en pris til dig!!! Helt enig. Du må stå på din ret, at du IKKE havde fået besked om denne rep. hverken på tlf. eller ved udlevering af bilen. Dårlig service fra værkstedet!!!
Forlang at I deler i "porten" dvs. du betaler delen og værkstedet resten!!!

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

24-08-2005 kl. 14:39

Hør her...
Autobranchen har et dårligt ry - og der skal et fjer til at lave 5 høns på det der ligner 2 sek.
Pointen er at ingen værksteder, og især ikke autoricerede, tør lave noget som skulle være fusk.
Det kan være en menneskelig fejl, og det kan have været så stort en defekt at bilen har været livsfarlig at køre i.
Og havde værkstedet ikke reageret på en sådan ting, var den jo også gal....
Mht. servicetjekket - så laver værkstedet de ting der af fabrikken er foreskrevet, intet andet.

At fare i flint og springe til Ekstrabladet.... - så har man ikke andet at give sig til, og har et forskruet syn på livets tilværrelse.

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2005 kl. 11:50

Hvis styrekuglen er defekt, er del vel i ejerens interesse at få den skiftet...eller hvad? få nu pulsen ned og kig fremad, det koster lidt at have bil sådan er det nu engang.

MVH;Mogens