Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
10-08-2005 kl. 14:29
Knudlund Antirust v Dan weber, har selv fået lavet alle mine biler der-Dinitrol skal du vælge, aldrig Pava for guds skyld så hellere lade være.
MVH;Mogens
MVH;Mogens
Profil slettet
11-08-2005 kl. 08:25
Kort fortalt bliver Pavaen hård efter tid dvs den "flyder" ikke efter stenslag på bund mv.Når den bliver hård efter tid kan den skrabes af i store flager hvor den har løsnet sig, der hvor den har løsnet sig er der hvor fugten har træng igennem og lavet "lommer" med masser af plads til rusten kan gnave. Det skal understreges at det er min personlige erfaring igennem de 20 år jeg har haft biler, og ikke fordi jeg foretrækker det ene frem for det andet.
MVH;Mogens
MVH;Mogens
Profil slettet
10-09-2005 kl. 01:25
mange biler er behandlet fra fabrikken. men kræver stadig efterbehandling. Det bedste er at bruge det som bilen er behandlet med fra starten. Mange bruger idag denitrol som faktisk kun er voks. og pave er bare olie. fordelen ved voks er at det ikke drybber og laver store olie pletter. og voksen er altid flydende på den måde at det kun er det yderste lag der tørrer. Så kører man eks på en sten med undervognen så render der voks ud og lukker hullet igen. Medmindre det er en meget stor sten... Skal lige oplyse at de fleste nye biler der er behandlet er blevet det med denitrol. Ingen ny bil er behandlet med pave altid kun denitrol. Specielt vw og audi giver voks som beskyttelse og de giver 12 års gareni på rust. Så mon ikke det passer. Har selv en vw bora fra 99 med denitrol. Bilen har overhovedet intet rust