Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2005 kl. 12:22

Køb min Octavia, Nov. 2003, 44000 KM totalt velholdt

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

08-08-2005 kl. 18:09

Man får desværre ikke så meget for 230.000 kr i danmark pga de skide afgifter.
Men jeg har da nogle forslag. Hvad med Ford Fiesta, Peugeot 206, Opel Corsa, Skoda Fabia, Toyota Yaris eller VW Polo.
De "små" biler bliver jo større og større. Men der er da lidt muligheder..
Med mindre du køber brugt i stedet for.
Har du overvejet at købe en Gulplade-bil i stedet for? NU ved jeg selvfølgelig ikke om det kan dække dine behov, men det er bare et forslag...

bruger siden
11-12-2004

09-08-2005 kl. 11:03

Nåh okay. Skal det være brugt??
Jamen mon ikke at såda nen Bimmer 320D ville være oplagt. Det er da en god køremaskine med max køreglæde. Den ligger jo nok en del over de andre du nævner. Men er selvfølgelig også noget dyrere når den skal på værksted. Men C5 ville jeg nok ikke vælge. Kender en Citroén mekaniker og han er ikke imponeret. Langt fra.
En Octavia er nok også et bedre alternativ end golf. Men af de fire du nævner er Bimmeren min favorit. FED BIl...

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2005 kl. 11:45

BMW har 320d.. er en kanon bil er det den med 150hk? eller den lille?

jeg har prøvekørt begge to.. og de faktisk rigtigt godt, men 150hk er der lidt mere skud i.. klart nok..

Thomas B

Thomas B
bruger siden
06-01-2004

12-08-2005 kl. 15:41

Ved godt at forum ikke er et salgsforum, men jeg har en Audi A6 til salg - koster kun en spids over dit budget. Her får du bil for alle pengene: Præsentabel sedan, rigtig god plads og komfort, 130 HK/310 NM, 16-17 km/l.
Synes de fleste foreslåede biler er kedelige, men det er vel dilemmaet mellem ny/brugt bil....

Profil slettet

Profil slettet

28-12-2005 kl. 18:12

Køb en Avensis D-4D. Den har lavere værditab i procent end det meste - også Vw, kvaliteten ER bevist - og generelt er D-4D motoren et behageligt bekendtskab.

Held og lykke med det.