Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
31-07-2005 kl. 20:04
Jeg må ærligt tilstå at jeg ville i hvert fald ikke købe nogle af de nævnte.
Hvis det skal være nyere brugt ville jeg hellere kigge på en Opel Zafira. Der er masser at vælge imellem på brugtmarkedet.
Eller en Toyota Picnic.(Dem er der desværre ikke så mange af) Men de er rigtigt gode.
Hvis i overvejer en ny bil i stedet, er Både den nye Mazda 5 og den nye Opel Zafira og Toyota Corolla verso er alle nogle rigtigt gode biler som ville stå øverst på min ønskeliste hvis jeg skulle have sådan en type bil. De er alle tre både praktiske og flotte og af væsentligt bedre kvalitet.
Men held og lykke med eftersøgningen.
Og tillykke med tvillingerne...
Profil slettet
01-08-2005 kl. 01:10
ifølge Tüv er det Xzara picasso der er den mest driftsikre(ja det er rigtigt, en franskmand øverst på skammelen),multiplaen er den der har flest sæder men spørgsmålet er om der er plads til en tvillingebarne/klapvogn uden at den skal adskilles total,ellers ville jeg gå efter en berlingo,Renault er ikke et så anerkendt mærke i DK som Citröen,og det får betydning på gensalgsprisen,tag en med skydedører i begge sider,og motor/gearkasse og undervogn er det samme som i Xzara mig bekendt.
Niels-Juel Nielsen
bruger siden
02-01-2005
01-08-2005 kl. 11:53
Som den ene far til 4 til en anden far til 4. Gør dig den ulejlighed at prøve en Multipla. Der er langt mere plads til barnestole på bagsæderne end i Berlingo/Partner og Kangoo. Når I skal afsted alle 6, overgår Multipla'en klart de tre nævnte biler, der kun er 5 personers. Jeg har godt ikke prøvet at få en tvilling klapvogn ind bag i, men jeg er sikker på det kan lade sig gøre. 7 personers biler er der flere bud på, men fælles for dem er, at med alle sæder i brug er bagagepladsen endog meget begrænset, eller også er prisskiltet uhyggelig læsning.