Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jesper Kjeldsen

Jesper Kjeldsen
bruger siden
20-05-2004

28-07-2005 kl. 00:43

En kommentar "Run Forrest Run". Det er langt fra den bedste bil i verden, mener at kunne huske den er samlet i Brasilien, den lader vi lige stå. En Fiat samlet i brasilien.hmmmmmmmmm. Du skulle overveje at købe Brugt revyen 2005. men lad nu være at blive ked af det når du læser hvad de skriver om øsen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jacob Bower

Jacob Bower
bruger siden
07-09-2003

29-07-2005 kl. 13:24

Enig: Hold dig langt væk!!! Jeg har haft en (heldigvis firmabil) og der var problemer en masse!!!

Det er korrekt, at den er samlet i Brasilien og det er nok en af de ringeste biler Fiat nogensinde har solgt. Det er måske derfor du har fået et "godt" tilbud på én.

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2005 kl. 21:27

I Fiat kredse kaldes den for " POLIO" men bilen er på mange måder fornuftigggggg hvis bare den er passet får man meget "ny" brugt bil for pengene men regn med lidt flere vedligeholdelses udgifter

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2005 kl. 22:55

Det er noget møg, jeg var ejer af en i 1 år. Kunne ikke stå for hvor meget man kunne få for pengene. Det var en Palio 1,2 75HK. Følgende problemer opstod:
- Kunne ikke kører i bjerge sydpå, selv om de ikke var læsset særligt. Den blev konstant for varm og kogte over. Vi måtte opgive og efterlade bilen ved foden af bjergene. Autoriseret Fiat forhandler her hjemme kunne ikke finde noget galt. Altså må vægten på bilen være for stor til den relativt lille motor.
- Elektronikken havde konstant periodiske fejl. Eksempel, varierende blinklyshastighed.
- Ujævn tomgang, noget automekanikeren heller ikke kunne fikse.

Altså alt i alt en bil jeg aldrig kom til at stole på. Det kan blive en dyr fornøjelse. Der er nok også en grund til at den kun var på det danske marked i 3 år.

Måske 1,6'eren er lidt bedre?

Jesper Kjeldsen

Jesper Kjeldsen
bruger siden
20-05-2004

14-09-2005 kl. 18:40

Lidt tankevækkende at den eneste der har positivt at sige om øsen, lige tilfældivis har en til salg.

Profil slettet

Profil slettet

20-09-2005 kl. 09:09

Fy for nogle kedelige kommentarer...
Ja, jeg har selv en Palio, og ja, den er også til salg, men det er nu ikke bilen der er noget galt med, men økonomi og arbejdsløshed...
Jeg har godt nok ikke haft min Palio i andet et halvt års tid, MEN, jeg er tidligere Fiat mekaniker, og har intet at udsætte på den. Hvis jeg skal være negativ, som alle andre i denne tråd, så mener jeg at 1.2 motoren er lige lille nok til bilen, men der imod passer 1.6 motoren fint.
Palioen er ikke til hård kørsel, og sidelæns rundt om hjørnet, men er en anelse blød i affjedringen, hvilket gør at den, synes jeg, er meget behagelig at køre i.
Kort sagt, en god bil, med god plads til rimelige penge.
Jeg kan ikke se noget negativt i at købe en sådan bil....

Profil slettet

Profil slettet

16-06-2006 kl. 10:25

Hej, Jeg er helt enig med Kim - det er en super familiebil, og vi har nydt godt af den. Vi har dog pt. ikke brug for 2 biler - så vi sælger den ene (og ældste) - men den har sgu kørt godt i de 8 år vi har haft den og den kører stadig godt - og koster ikke mere at vedligeholde end andre biler. Vores er en 1,6 - og der er bare superb læssehøjde - og god plads bagi til barnevogn m.v. - god familiebil til gode penge. Fik jeg nævnt at min var til salg ;o) Jeg ved ikke hvor den er samlet - men min har de altså samlet fint - og brassilianere er da også sat fint sammen!Hilsen Jette