Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-07-2005 kl. 20:21

Hej Lonnie,

Jeg må simpelthen svare på dit spørgsmål, så derfor har jeg netop registreret mig som bruger her på Bilbasen (!).

Vi har nu vores Skoda Fabia Combi på 4. år og er simpelthen så glade for den. Vi har et barn på 3 år, og en mere er på vej. Vi regner ikke med at skifte bil af den grund, selvom den ny Octavia er så fed.

Der er masser af plads i Fabia Combi, både på bagsæderne, samt i bagagerummet. Vi har endnu ikke manglet plads når vi har taget på ferie. Det kommer måske til at knibe med to børn og lang ferie, men....

Det er en fornuftig bygget bil med få fejl, hvis nogen. Vi har ikke haft nogle problemer med vores bil, udover nogle pærer der er sprunget eller andre småting.

Den har fornuftig motor (vi har en med 68 HK) og det er fint til hverdagsbrug. Den klarer fint 130-140 kmt på motorvejen med fuldt læs.

En ny Combi starter jo ved jeres laveste pris, nemlig 180000. Ja du kan få dem endnu billigere alt afhængig af ekstraudstyr/udstyrsniveau.

Endelig har Skoda en rigtig god forsikringsaftale med TopDanmark - hvilken var grunden til at vi i sin tid valgte Skoda. Som nybegyndere kunne vi få ansvar+kasko for under 9000 kr.

Ja, kan man se bort fra at Skoda engang var en bil man lavede vitser om, får man i Skoda en god og gedigen bil.

Held og lykke med biljagten.

Mvh, Ole Jeppesen
Smørum

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

25-07-2005 kl. 22:20

http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5458

Jeg synes en Opel Astra st.car må være sagen, altså den nye model med 1,4 motor.

Hvad med en lettere brugt toyota Avensis st.car. Der er også god plads i den. Der kan du finde nogle fine nogen med 1,8 motor.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg