Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-07-2005 kl. 08:42
Jeg ville finde noget andet, lige umiddelbart. Men jeg ville nok vælge CLK.
Der er meget mere klasse og stil over den. TT er i mine øjnenoget kikset. Jeg tvivler ikke på at den kører godt, men man sidder af h... til i en TT, hvis du bare er lidt høj. Jeg kan ikke være i en. Jeg er 185 cm.
Normalt vil kalde mig Audi-tilhænger, men ikke mellem de to.
Vælg i stedet en AUDI A4 Cabriolet. Det er klasse....
Søren Langkilde
bruger siden
24-10-2003
26-07-2005 kl. 10:00
Vælg en TT.
Du får virkeligt en god bil. Man kan sagtens sidde i den hvis man er over 180cm -sæderne er højdejusterbare. Jeg er selv 186 og har absolut ingen problemer i den retning.
CLK er efter min mening en bil for et lidt ældre publikum. Den mangler lidt "sport".
P.S. Overvej om det skal være en TT quattro. Er det pengene værd? Du får lige så meget bil hvis du vælger en 180HK. Du kan jo bare chippe den, hvis du mangler power. Iøvrigt stjæler firehjulstrækket en del kræfter der går ud over performance og benzinøkonomi.
God fornøjelse.
/S
Du får virkeligt en god bil. Man kan sagtens sidde i den hvis man er over 180cm -sæderne er højdejusterbare. Jeg er selv 186 og har absolut ingen problemer i den retning.
CLK er efter min mening en bil for et lidt ældre publikum. Den mangler lidt "sport".
P.S. Overvej om det skal være en TT quattro. Er det pengene værd? Du får lige så meget bil hvis du vælger en 180HK. Du kan jo bare chippe den, hvis du mangler power. Iøvrigt stjæler firehjulstrækket en del kræfter der går ud over performance og benzinøkonomi.
God fornøjelse.
/S
Profil slettet
27-07-2005 kl. 13:06
Jeps.. :) Min onkel havde en S2000, og den var virkelig rå. Der kan ingen af de andre følge med, design mæssigt eller ydelse.