Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-04-2013 kl. 14:04
Hvordan får man et stenslag på bagklappen ?
Husk på at lakken er åben og modtaglig for skidt og biler har bestemte steder hvor skidtet samler sig og hvis det ikke fjernes, kan det give skader i lakken iform af bobler.
Lakgarantien kan måske dække det, men måske ikke?
Din rustgaranti er ikke en flyende fis værd, da den kun dækker indefra kommende rust og det var den gang at jernet man brugte til bilproduktion var dårligere, det er det ikke idag.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Husk på at lakken er åben og modtaglig for skidt og biler har bestemte steder hvor skidtet samler sig og hvis det ikke fjernes, kan det give skader i lakken iform af bobler.
Lakgarantien kan måske dække det, men måske ikke?
Din rustgaranti er ikke en flyende fis værd, da den kun dækker indefra kommende rust og det var den gang at jernet man brugte til bilproduktion var dårligere, det er det ikke idag.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
20-04-2013 kl. 20:50
Vi havde en Picanto som lavede samme nummer på bagklappen, den omlakerede Kia uden brok.
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
05-05-2013 kl. 14:04
Kasper Rasmussen skrev:
Jeg har i dag været hos min forhandler som mener der er tale om Zink-opkog som vil blive dækket af garantien, men jeg skulle komme igen om en måned så han kunne se hvordan det udviklede sig, og alle de små pletter der ligner rust blev forklaret med at det er rust der kommer fra mine bremser og sneploven her om vinteren, så det kunne man bare polere væk :)
Det var da egentlig en dejlig historie! Godt at Kia tog opkoget seriøst:-)