Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-03-2013 kl. 19:59
hej fa.
Jeg tror det er anden gearing og et behov for at træde mindre på speederen for at holde en given hastighed.
feks ved 100kmt skal en 2liters måske bruge 30procent af sin maksimale motorkraft og en 3liters endnu mindre.det er trods alt 50procent mere slagvolumen en 3 liters har.og 2 ekstra cylindre at fordele kræfterne på.
bilmodeller med en meget lille motor har sjældent et godt brændstofforbrug da de ikke har særligt meget overskud at give af.
vægt og kraft forhold er dårligt
Jeg tror det er anden gearing og et behov for at træde mindre på speederen for at holde en given hastighed.
feks ved 100kmt skal en 2liters måske bruge 30procent af sin maksimale motorkraft og en 3liters endnu mindre.det er trods alt 50procent mere slagvolumen en 3 liters har.og 2 ekstra cylindre at fordele kræfterne på.
bilmodeller med en meget lille motor har sjældent et godt brændstofforbrug da de ikke har særligt meget overskud at give af.
vægt og kraft forhold er dårligt
Dette indlæg blev 20-03-2013 20:02 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
22-03-2013 kl. 18:35
hej igen.
hvis jeg skulle vælge tog jeg uden at blinke 3,0 modellen,den er bare federe og jo den koster lidt mere at køre i med det er småbeløb den koster mere.
en afslappet 3 liter er bare mere rigtig end en STRESSET 2 liters dem er der så mange af i forvejen.
KÆRE FA.du ville ærge dig hver dag hvis du vælger en 320d.
hvis jeg skulle vælge tog jeg uden at blinke 3,0 modellen,den er bare federe og jo den koster lidt mere at køre i med det er småbeløb den koster mere.
en afslappet 3 liter er bare mere rigtig end en STRESSET 2 liters dem er der så mange af i forvejen.
KÆRE FA.du ville ærge dig hver dag hvis du vælger en 320d.