Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-03-2013 kl. 15:35

Den liste må ikke være opdateret så?

jeg vil vædde min sure hat på at VW, Toyota og BMW er at finde på messen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-03-2013 kl. 18:39

tror bestemt ikke at VW med deres Up vil undlade at være på den vigtigste bilmesse.

Toyota som kæmper med deres Aygo imod Up vil også være at finde på messen, ellers er der et eller andet helt galt hvis du spørger mig.

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

19-03-2013 kl. 09:23

mads Andersen skrev:
tror bestemt ikke at VW med deres Up vil undlade at være på den vigtigste bilmesse.

Toyota som kæmper med deres Aygo imod Up vil også være at finde på messen, ellers er der et eller andet helt galt hvis du spørger mig.

Du er åbenbart ikke enig med en del importører i "vigtigheden" af udstillingen.
Så vidt jeg har læst, er mange mærker repræsenteret af forhandlere, ikke importører.
Traditionelt har biludstillingerne i København haft det svært med at tiltrække publikum.

Jeg tror også, det er bedre for branchen at samles om den ene udstilling, som har haft størst succes (=Herning) i stedet for at ødelægge det hele ved at forsøge at køre 2 kannibaliserende udstillinger.

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2013 kl. 09:25

Hvor skriver jeg importører henne?

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

19-03-2013 kl. 09:48

Problemet er nok at det koster flere hundrede tusinde kroner at leje stand i Bella og så kommer udsmykningen, bemandingen osv. Hvis ikke importøren vil dette, så hænger projektet på en eller flere storkøbenhavnske forhandlere, og hvem siger at det kan betale sig for disse ? (betal 250.000,- og sælg 8 biler, heraf 6 UP med 1600 i avance)

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2013 kl. 19:08

bare rolig, de er på messen ;-)