Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
16-03-2013 kl. 13:29
Hvis du er medlem af FDM, så lad dem kigge på sagen, det er nok det bedste du kan gøre, er du ikke medlem, så meld dig ind, det koster ca. 550 kr årligt.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
H P
bruger siden
06-01-2004
16-03-2013 kl. 13:44
Hvis du har købt bilen ved en forhandler, så har du 2 års reklamationsret, med mindre andet er aftalt.
Hvis der efter de første 6 måneder opstår fejl på køretøjet, har du bevisbyrden, det betyder at du skal kunne bevise at fejlen var til stede ved leveringstidspunktet, hvilket du jo selv anfører den ikke var.
Altså der er ikke noget at komme efter hos sælger, jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med "sælger ikke har informeret mig" for det første fremgår den slags jo af bilen servicebog, det skal du da selv sætte dig ind i dernæst så mener jeg ikke at en motorkæde nogensinde skal skiftes.
Som jeg ser sagen, så må du selv til lommerne.
Hvis der efter de første 6 måneder opstår fejl på køretøjet, har du bevisbyrden, det betyder at du skal kunne bevise at fejlen var til stede ved leveringstidspunktet, hvilket du jo selv anfører den ikke var.
Altså der er ikke noget at komme efter hos sælger, jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med "sælger ikke har informeret mig" for det første fremgår den slags jo af bilen servicebog, det skal du da selv sætte dig ind i dernæst så mener jeg ikke at en motorkæde nogensinde skal skiftes.
Som jeg ser sagen, så må du selv til lommerne.
Dette indlæg blev 16-03-2013 13:44 redigeret af dets forfatter.