Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2005 kl. 12:40

det virker dyrt da bilen er 6 år gammel,men hvis du kigger her på bilbasen så er det prisen på grund af bilen er med aircon,jeg går ud fra at den bil du har set på er til salg hos bossen og poulsen,nu ved jeg ikke om du har råd til at gå lidt op i pris,men for sølle 20-25000kr kan du få en der kun er halvt så gammel med VIVALDIudstyr og det er bl.a. aircon og de er vist nok også med den nye pumpedyse på 100hk og større serviceintervaller,jeg så en sølvgrå i silkeborg med 135 på klokken til 195 og en rød i grindsted med 93 på klokken og til 190 men de er ikke sænkede og med alufælge,men du må have held og lykke med dit bilkøb.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-04-2006 kl. 23:20

vw er kvalitet det er der for de ligger i den høje ende af klassen men vis den bil du har kigget på er for dyr så kig vider der skal nok dukke noget op vw forever

Profil slettet

Profil slettet

19-04-2006 kl. 11:49

Jeg synes også det er dyrt. En kammerat har købt en Golf Vivaldi TDI-PD 105 fra 11/2003 fos en Vw forhandler. Udover alt det udstyr der er i Vivaldi, fik han fartpilot, aftageligt træk, alufælge med nye vinterdæk (16") osv med. Den havde kørt 98K. Og den kostede 215.000 for nogle måneder siden. Så jeg synes det er for dyrt, for den du nævner der.

Profil slettet

Profil slettet

19-04-2006 kl. 17:24

Steffen.. Jeg må alligevel trække på smilebåndet over den måde du lige får indsniget at i iøvrigt også har en Audi A6 holdende i indkørslen... Glemte du ikke at nævne den dyre adresse bilerne holder på? Eller din årsindtægt? ;o) .... Ved siden af min Mondeo holder nabo'ens rustne Corolla fra '89, ved ikke hvilken signalværdi dét har? Sikkert at jeg er en misundelig fattigrøv, hvilket du sikkert heller ikke vil tøve med at påpege..