Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Daniel Bak Meincke

Daniel Bak Meincke
bruger siden
01-12-2003

07-07-2005 kl. 22:00

Ja hvad sker der bilbasen? Dumt og smide et så godt ry på gulvet med at kræve penge fra sine forbrugere!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Clausen

Peter Clausen
bruger siden
06-01-2004

08-07-2005 kl. 00:10

Jeg kan ikke være mere enig !

Hvorfor mon at Bilbasen er/har været så populær? I sætter jeres goodwill over styr på dette tiltag.
Dér findes alternativer, der er gratis!
Mvh.
Peter

Frank Bruun

Frank Bruun
bruger siden
06-01-2004

08-07-2005 kl. 10:37

Hej!
Det må være muligt at sende folk en mail om ændriner så man har muligheden for fx at ændre sin annonce så der bliver synlige kontaktoplysninger.
Hvis ikke der er penge i annoncer - så fjern dem!!!

mvh
Frank

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

08-07-2005 kl. 15:38

Jeg bryder mig umiddelbart ikke om, at det nu koster penge at se bl.a. nogle annoncer. Omvendt er realiteten også, at det må koste penge at holde en så fin side kørende. Jeg tvivler på, hvor mange der bliver ruineret af at betale et abonnement på siden - det er ikke specielt dyrt. Det er trods alt bedre at betale et lille beløb, end at der foreksempel kom dobbelt så mange reklamer, for at holde siden kørende!

De gratis alternativer der findes, fungerer, efter min mening, slet slet ikke så fint som denne side!

Jeg synes for øvrigt også, at det gamle design på siden, var bedre.

Profil slettet

Profil slettet

08-07-2005 kl. 16:58

Går ud fra at eftersom I har valgt at indføre betaling for annoncer, at I så fjerner Pop-ups og de latterlige Flash-reklamer der pludselig hopper ind over ens artikler fordi I er en flok hoveder der ikke kender til HTML-standarden?

Der findes andre browsere end Internet Explorer, og det er en knald god idé at teste i andre (Mozilla, Mozilla Firefox, Opera, Gecko osv.) for at se om det virker - også selvom +80% af browser-markedet ligger hos Microsucks (Internet Explorer) ..

Hvis banner-reklamer markedet ikke er så lukrativt kan I jo lige så godt fjerne dem og gøre siden til en lidt mere brugervenlig side, istedet for alt det reklame fis hele tiden ..
Og Pop-unders er ikke en døllemis bedre end Pop-ups da de begge to fjerner fokus fra vinduet så man alligevel skal bruge musen og fokusere i vinduet igen!

P.S:
Næste gang I har tænkt jer at kode noget, så valider det lige:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.bilbasen.dk
^-> ret lige de fejl der, så vi alle kan være med på jeres side..

Og så fandt jeg lige ud af at den ikke engang kommer med en meddelse når ens post ikke bliver postet .. Hvad er det for noget?
Så bare i adressefeltet at min post ikke blev postet ..
Nok også en god fejl at få rettet :-)

Profil slettet

Profil slettet

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

08-07-2005 kl. 18:33

Den holder ikke Thomas med hvad der er rimeligt. For fakta er vel bare, at i ligesom alle andre sider først vender brugerne til at det er gratis og nærmest gør folk "afhængig" af det. Det her er jo at sammenligne med bankernes gebyr for dankortet.

Jeg kan godt forstå, at omkostningerne bliver større, når man absolut har behov for at ændre designet på bilbasen hele tiden. Det kunne man jo så bare lade være med. Det tror jeg andre brugere ville være enige med mig i.

Desuden er jeg ikke et sekund i tvivl om, at selvom omkostningerne er steget, vil i komme til at tjene endnu flere penge end i gjorde før bilbasen blev udviklet som den er nu, og så bruger i det som undskyldning for at kræve penge.

Mvh.

Kenn

Profil slettet

Profil slettet

10-07-2005 kl. 00:50

Det er for dumt det her Bilbasen, håber der er en som sidder med en dårlig smag, bruger og har altid brugt Bilbasen, men det bliver da ikke så meget mere, havde en camping vogn til salg, da i lavede det samme nummer på den side, har nu fundet en ny og det var IKKE her, nej meget dumt har jeg set, men det her tror jeg ikke i overlever på.

MVH

Jimmi