Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2012 kl. 11:51

Jeg vil nu mene at gearkassen stadigvæk er i produktion - Suzuki SX4 anvender selvsamme gearkasse, da den deler platform med Swift, så jeg ville se om man ikke kunne finde en brugt i Tyskland - det kunne spare en del omkostninger.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2012 kl. 12:58

Få FDM til at køre en sag mod Suzuki hvis du er medlem, ellers meld dig ind og hør hvad de kan gøre for dig? Der er også det nye bil ankenævn som du kan henvende dig til ;-)

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2012 kl. 13:19

Tove Nielsen skrev:
Jeg HAR spurgt FDM, der svarede, at det ville være umuligt for mig at komme igennem med noget. Jeg skal lige have sendt et brev af sted til Suzuki Japan.

Jeg har talte med en medarbejder fra Bilmagasinet, der syntes, det var en god idé, at jeg ville skrive til Japan. Han mente bestemt heller ikke, jeg skulle give op -uanset jeg havde ret til noget eller ej. Deres renomé!
Jeg har også skrevet til J:P.'s motorafd, der dog ikke har svaret endnu.

Jeg oplevede for mange år siden med en Punto, jeg havde købt fra ny, da den var til 1.gans syn, røg bremserørerne.. Ringede fra synshallen til min forhandker, der ALDRIG havde hørt om andre tilfælde, men synsmanden hviskede mig i øret, at det ikke var 1. gang, de sprang under testen.

Jeg skrev til J.P. dengang motor-brevkasse, der tog emnet op, og Fiat kunne så meddele, at ALLE Puntoer denne årgang ville blive indkaldt til at få udskiftet bremserørne til et andet materiale, for det var ganske enkelt oprindeligt i et forkert materiale.. Så jeg fik naturligvis mine penge for reparationen.Godt 2000 i 1996. Men lidt komisk, at de SELV igen ville skifte mine nye bremserør !! :-)

Min forhandler har fortalt mig, at Suzuki IKKE laver flere Swifter med mit AMT-gear !!
mvh Tove

Korrekt, den model er udgået i DK, men bilen bliver stadig produceret til andre lande, og samme gearkasse bliver solgt i SX4 i bl.a. Tyskland. Så jo, den automatiske gearkasse bliver stadig produceret, men den bliver ikke længere solgt i DK.

Mvh C S
www.e-bil.dk