Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Karsten Møller

Karsten Møller
bruger siden
06-01-2004

25-07-2005 kl. 09:28

Hej, Pas på med rust i dørkanter, bagklap og under baglygterne, i motorrummets ydre kanter, sidespejlene. Jeg har "en rust-sag" kørende hos Mercedes (MB C250TD/1997). Det er lækre biler, og jeg er vild med min, men serviceniveauet omkring rust skal man kigge langt efter. Nogle siger at det skyldes designet, der skaber hvivler, andre siger det skyldes metallet fra leverandør. Den startede i maj, hvor de tog billeder og vil vende tilbage indenfor en måned, hvor de vil tage kontakt til Mercedes i Tyskland for at høre om de vil dække en del af udgifterne. Der er endnu ikke sket videre i sagen....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-07-2007 kl. 10:58

hej. hvis du godt kunne tænke dig en go mercedes benz så har http://www.auto-qvist.dk/members.htm en som har kørt 172000 og der er alt i udstyr. da min far havde den sagde han at den kørte som en drøm så jeg håber at du måske kigge på den...

Hans Henrik Skaanild

Hans Henrik Skaanild
bruger siden
08-11-2005

11-07-2007 kl. 12:47

Når Du prøvekører sådan en fætter, så skal Du være opmærksom på retningsstabiliteten, hvis Du skal retningskorrigere hele tiden (bilen sejler) er bøsningerne i bagtøjet gået (kendt Mercedes problem) og det koster i runde tal ca. 8 af de store at få udbedret. Så hvis sælger påstår at det er dækkene, så lad ham skifte dem, og tag så en ny prøvetur.