Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-06-2012 kl. 19:33

Oliefingre i loftsbeklædningen er uacceptabelt, og jeg havde ikke forladt værkstedet før de havde udbedret skaden. Det er simpelthen for dårligt og sløset en tilgang til tingene.

Mht. de 26 km i bilen, så kommer det an på hvad der er blevet lavet. Krævet noget en gennemvarm motor, så er det selvfølgelig iorden at der er blevet kørt en prøvetur. Men som du selv skriver har du ikke fået lavet noget der retfærdiggør en prøvetur. Så jeg må nok indrømme at jeg havde været meget kontant over for rådgiveren, eller havde taget kontakt til chefen på stedet, eller værkføren.

Nu er det jo en tillidssag at køre sin bil på værksted - lige så stort en tillidssag som at gå til tandlægen! Så sådan noget skal bare være iorden, og ikke sådan en erfaring.

Personligt har jeg gode erfaringer med Uggerhøj, og de har de sidste mange år serviceret mine biler - uden problemer. Jeg har en gang været udsat for oliefingre på min A-stolpe, men det blev fjernet da jeg påpegede det. Det er menneskeligt at fejle, og selvfølgelig kan den slags ske - men så skal de også have nosser nok til at stå ved deres fejl...

Det skulle vel aldrig være hos en SMC?

Og hvad var forklaringen på de 26 km der var kørt for din regning? Hvad sagde de til oliepletterne?

Men prøv lykken ved Uggerhøj hvis du befinder dig i nærheden af sådan en - ellers kan du prøve ved Skoda i Flensborg (AZF). Der ved jeg fra bekendte at det er mellem 1000-1200 sparet ved 30.000 km service.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-06-2012 kl. 19:40

Hvordan fjerner man bedst oliefinger, da jeg også fik dem på min a-stolpe efter et hjulskift.

Profil slettet

Profil slettet

11-06-2012 kl. 19:49

Super, tak for rådet CS og Ole

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

12-06-2012 kl. 05:39

ulrik thomsen skrev:
Og hvad forventer du så lige jeg får ud af det?

Hvis du ikke klager det rette sted får du aldrig fred med dig selv.
Derudover kan det være du får en forklaring, og måske en undskyldning, hvem ved.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

12-06-2012 kl. 13:00

katrine larsen skrev:
En helt ny bil skal ikke behandles på den måde jeg ville aldrig have fundet mig i det.

Uanset om det er en 15 år gammel bil, eller en splinter ny, så skal den ikke behandles sådan!

Mvh C S
www.e-bil.dk