Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Klaus Lodberg

Klaus Lodberg
bruger siden
11-09-2003

11-06-2005 kl. 00:10

Hej. Min far har en TS6, og det er en virkelig lækker bil, hvor du altid føler, at der er kræfter nok. Reservedelene er ikke meget dyrere end TS4, vær til gengæld mere opmærksom på forsikringen. Den kører mellem 9 - 10 km/l ved blandet frisk/hurtig kørsel, så der er der ikke meget sparet ved en TS4, der næppe går meget mere med sådant et kørselsmønster. TS6´eren kan ved pæn kørsel gå helt op til 12 km/l. Alt i alt en god bil, hvor du får meget for pengene, særlig som brugt... Held og lykke, mvh Klaus

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-06-2005 kl. 13:19

vær opmærksom på at ved tandremskift i sverige er det ikke sikkert at de skifter remstrammerhjul og medløberhjulene,det skal man selv gøre dem opmærksom på derovre at det også skal skiftes.

Kasper Wæhrens

Kasper Wæhrens
bruger siden
06-01-2004

12-06-2005 kl. 11:53

Jeg er den lykkelige ejer af TS6´eren. Jeg har kun positivt at sige om denne. Jeg så på TS4 inden jeg købte denne, og undersøgte en masse hod Peugeot med bl.a. reservedelene. Det er i bund og grund den samme vogn - lige med undtagelse af maskinen, og et par enkelte extra luksus detaljer. Vær opmærksom på tændspolerne, de skal skiftes ved ca 150.000 km, og "kødbenene". Denne model kan spores på alle 4 hjul, og de bageste "kødben" er desværre et svagt led.
Grundet skift af erhverv skal min sælges - den er synet for 1 måned siden - og ovennævnte ER skiftet...
Den kører som en drøm...
Hvis du er interesseret, må du sige til...
51352593 - Kasper.

Kasper Wæhrens

Kasper Wæhrens
bruger siden
06-01-2004

12-06-2005 kl. 11:55

... forøvrigt vil jeg lige tilføje, at forsikringen ikke er extrem, i forhold til hvilken glæde man får af bilen... Jeg giver selv 8.000,- og skulle give 7300 for TS4... Det er ikke dét der skal afgøre valget.