Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-04-2012 kl. 11:33

Hvis den er velholdt, service overholdt osv, så ville jeg springe på. Der er ikke mange fejl på den, dog ville jeg lige tjekke for rust.

Kæde-træk, istedet for gammeldags tandrem, har den fordel, at den ikke skal skiftes eller vedligeholdes. Så du slipper for udgifter til skift af rem. Dog kan kæden i sjældne tilfælde springe eller hoppe en takt over, men chancen er vel lige så stor som at blive ramt af lynet.

Den burde vel kunne holde et godt stykker over 500.000 rent mekanisk, hvis sliddele bliver skiftet.

HVad er dit kørselsbehov, siden du foreslår både benzin og diesel? Lange ture hver gang og over 30.000 er mindst for diesel. Er det en 2,0 tdi du kigger på, kan den være ret problematisk, med flækkede topstykker, turboer, svinghjul og koblinger der står af.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg