Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

23-05-2005 kl. 00:52

Jeg har læst det samme, men jeg har stadig til gode at høre om et tilfælde. Selv har jeg en Civic 1,4i S sedan som vi hentede som ny 1 august 1997, her 158.797 km senere har vi stadig den første reparation til gode. Vi trækker jævnligt trailer og de første år, og en såkaldt teltvogn på ferier (Combi-Camp på 450 kg). Her de sidste to år er det 800 kg campingvogn hvilket alt sammen er en ekstra belastning for blandt andet gearkassen, uden det dog har voldt nogle problemer overhovedet. En sekretær det forrige sted jeg arbejdede kørte en magen til min bare i 3 dørs udgave, hun fik skiftet det ene baghjulsleje til 200.000 km service, ellers havde hun kun ofret service på den. I England hvor man forsikre biler mod mekaniske skader i drivlinien indtil der er 10 år eller 160.000 km gamle skriver i deres 2004 opgørelse ” Fewer than one in five Honda owners needed to make a claim and no less than three models – the ’96-’01 Civic and both the ’94-’98 and ’99- Accords – were among the 10 most reliable cars overall.” så den er jo temmelig stabil…….Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg