Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

16-01-2012 kl. 10:28

Som udgangspunkt kan det i hvert fald godt betale sig at give sin bil rustbeskyttelse, uanset bilmærke. Det forlænger altså din bils levetid, og gør den mere attraktiv ved evt salg.

Men som K S ovenover her skriver, så skal du nok lige kontakte din forhandler, og få oplysninger om hvem de kan anbefale, så garantien forbliver bibeholdt.

Derefter bør du også være ekstra garderet.

Og som der også er andre der har skrevet. Hver andet år skal den have supplerende, med mindre du ikke kører så meget. Så må hver 3. år være fint nok.
Det er efter min mening et klogt valg at gøre det. Især her i DK...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-01-2012 kl. 14:15

Anders, det er slet ikke sikkert det kan betale sig at lade bilen undervognsbehandle.
Det er kun hvis du vil have bilen til den ikke kan mere.

Hvis du planlægger at have bilen i 2-4 år, så får du altså ikke merprisen ind igen.

Profil slettet

Profil slettet

16-01-2012 kl. 15:58

Godt for dig og din Touran du lyttede til min velmente rådgivning.

ps. Ønsker du ikke din bil skal have samme antal huller som en Schweizerost er der flere Dinitrol centre som undlader at bore uden at det går ud over kvaliteten.

Profil slettet

Profil slettet

17-01-2012 kl. 17:33

Peder Vang Pedersen skrev:

Det er lidt en svær en, personligt gør jeg ikke det store ud af det, især fordi de biler jeg kører er galvaniserede og ikke har haft kendte problemer med rust.
- Touran er lidt et problembarn for vw mht. rust - men da du kører en 2008 er det muligvis den faceliftede model, som ikke skulle være så udsat - her ville jeg overveje om det kan betale sig.

Se gerne denne tråd.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=87&t=56520

Tak fordi du kopierer mit udmærkede link fra en tidligere tråd.

Godt for Anders han nu er klog nok til at lytte til min rådgivning.

ps. Næste gang køber du en Scenic som er eminent rustbeskyttet ab fabrik.

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2012 kl. 18:49

"Har i øvrigt haft en Renault Scenic 2,0 RXi fra 2000. Den fik jeg aldrig rustbehandlet og efter 10 år var den fortsat uden rust! Jeg havde dog så mange andre irriterende problemer med den, at jeg vil have svært ved at vælge Renault igen. Og jeg ved godt den fordom ikke holder, da de nye får fantastiske anmeldelser, men har man bandet af sin Renault i 6 år vil det gøre ondt at prøve igen. I hvert tilfælde som den første efterfølget! "

SPAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar os for din(e) usaglige kritik af og fordomme om Renault!

Profil slettet

Profil slettet

18-01-2012 kl. 19:24

K S skrev:
"Har i øvrigt haft en Renault Scenic 2,0 RXi fra 2000. Den fik jeg aldrig rustbehandlet og efter 10 år var den fortsat uden rust! Jeg havde dog så mange andre irriterende problemer med den, at jeg vil have svært ved at vælge Renault igen. Og jeg ved godt den fordom ikke holder, da de nye får fantastiske anmeldelser, men har man bandet af sin Renault i 6 år vil det gøre ondt at prøve igen. I hvert tilfælde som den første efterfølget! "

SPAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar os for din(e) usaglige kritik af og fordomme om Renault!

Se venligst bort fra dette indlæg fra vores forumtroll (bo?), som misbruger mit brugernavn.