Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

12-01-2012 kl. 07:53

Hej Daniel.
Din bil behøver ikke at fejle noget, det er forskellen mellem kulde og varme der giver dig problemerne, hvis du primært kører korte ture, så når vandet ( duggen) ikke at fordampe.
Næste gang solen skinner, så åben vinduerne i bilen på klem og lad den stå så længe som muligt, det hjælper, og gør det jævnligt igennem vinteren.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2012 kl. 08:29

Daniel Jerløw skrev:
tak for de hurtige svare.

Den står ikke på recirkulation, og da jeg køre ca små 20 km, til skole hver dag, burde den så ikke kunne fjerne det på den tid?
Idag vil jeg lige kigge om den evt har lidt vand i bunden, osv. skulle gerne komme problemet til livs da, jeg også er bange for mit udsyn når jeg køre, så jeg ikke lige pludseligt overser folk, osv.

Nemlig! Ud med måtterne og mærk efter i bunden - tjek også i bagagerummet. Synes dog også at en bil hurtigt kommer til at lugte af sur karklud, hvis der er vand i bunden. Og ellers følg Henriks råd :-)

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

12-01-2012 kl. 14:14

Jeg synes, at du skal lade være med at gætte og forsøge alt muligt, som måske er helt unødvendigt.
Tag din bil med på et værksted, som du har tillid til og lad dem finde fejlen - der er sikkert meget billigere end at forsøge sig frem.