Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-09-2005 kl. 00:41

Hej Mette, Det er godtnok lidt siden du spurgte, men jeg har lige sat min '94 Espace turbodisel til salg (her på bilbasen), fordi jeg gerne vil investere i den nyere model. Jeg kan ikke forestille mig at køre i andet. Jeg kan forsikre dig om at det er en aldeles fremragende bil. Den gode gamle turbodiesel er uopslidelig, og chassiet er tilmed varmgalvaniseret (100% rustfrit), så hvis man bare holder olieskift og udskifter sliddele, kan de holde "nærmest uendeligt". Det er også derfor man stadig ser nogle af de første modeller fra 1984 på gaden i dag, hvor de stadig opfylder børnefamiliernes behov. Konstruktionen med et selvbærende stålchassis medfører lav vægt (og dermed god økonomi, - 14-15km/l diesel) men alligevel høj NCAP sikkerhed. Samtidig opnås et lavt tyngdepunkt og dermed fremragende køreegenskaber. Jeg skrev i 1995 et website om Matra - matrasport.dk - her kan du læse meget mere om Matra's biler - også Espace. Kan du ikke lige finde det, så drop mig en mail. Venlig hilsen Lennart.Sorth@matrasport.dk // www.matrasport.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg