Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
17-05-2005 kl. 20:25
Jacob Bower
bruger siden
07-09-2003
17-05-2005 kl. 21:07
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
19-05-2005 kl. 18:20
Der er også nogle der anbefaler Toyota. Det er efter min mening nogle rigtigt gode råd.
Jeg hopper med på den vogn.
En toyota Corolla er en rigtig god og driftsikker vogn der er mange kilometer i.
Det der med Golf holder ikke rigtigt. Det er altså ikke den mest driftsikre bil, og så får du ikke meget Golf for ca 50.000.
Gå efter Toyota, det fortryder du ikke.
Jeg kører i øvrigt også selv Toyota. og er MEGET glad for den bil.
Profil slettet
20-05-2005 kl. 14:46
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=660104&page=1
Hilsen Finn
Profil slettet
24-05-2005 kl. 11:29
Mange af de foregaaende indlaeg er fuld af fordomme om andre biler. Der findes ikke nogen rigtigt daarlige biler i dag, og spoergsmaalet er mere om forgaengeren har passet godt paa bilen. Alle biler kan gaa i stykker ogsaa folkevogn(Se VAGcars.dk), saa vaer lidt realistisk.
Ronnie Madsen
bruger siden
06-01-2004
04-06-2005 kl. 20:14
Biler i den prisklasse du søger, kan være utroligt svære at finde. Jeg har selv haft mange biler i den prisklasse og tro mig de er blevet kørt hårdt. F.eks har jeg både haft Ford Mondeo og Opel Vectra der har rundet 300.000 km uden problemer, jeg har kun oplevet dyre reperationer eller haveri på ikke-tyske biler. Et par ting jeg har lært af alle mine bilkøb, er som følger:
1. Hold dig til de tyske mærker. De er lang mere pålidelige når de får nogle år på bagen, de er mere driftsikre og ikke ret dyre i reservedele. Ang Opel så hold dig til Vectra fra '93 eller derefter.
2. Hvis ikke du selv er mekaniker, så få en med dig ud og kig på bil også selvom det er ved forhandler.
3. Et højt kilometertal er ikke altid negativt. Bilerne er ofte passet bedre og har for det meste kørt varme fremfor mange koldstarter.
4. En sevicebog er i de fleste tilfælde den du kan stole mest på. Sælger kan lyve, bilen kan være et "sminket" lig også kan servicebogen også fortælle alt om hvor godt bilen er passet.
Håber du kan bruge det til noget og at du finder en bil der lever op til dine forventninger.
Profil slettet
Profil slettet