Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2005 kl. 20:25

Min mor har en Seat Cordoba 1.4 fra 1997 til salg. Det er en driftsikker bil økonomisk og identisk med en VW POLO 4 dørs og den byder faktisk på meget plads. Den er nys,nye bremser og tandrem. Hun skal udelukkende af med den da den ikke er med servo og hun er en ældre dame KR 38.500 tlf 20977202

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jacob Bower

Jacob Bower
bruger siden
07-09-2003

17-05-2005 kl. 21:07

Tjaaa, alle de omtalte bier er sikkert gode bud. Men hvis du skal have en robust bil, som byder på stabilitet, sikkerhed og køreglæde, så kig på en Mercedes w123 fra start-midt firserne! (Jeg har netop selv importeret en 200 T (stationcar) fra 1981 fra Tyskland. Den har kørt 106.000 km. Kørte hjem fra München på én dag. Fantastisk.) Det er en bil med sjæl. Det er klart, at den ikke kører 20 km/l, men jeg holdt trods alt over 11 i snit ved 120-130 km/t. Reservedelene er heller ikke dyre. Uden at jeg har nogen tilknytning til www.w123.dk, så anbefaler jeg dig at kigge på siden. Han har en 200 (sedan) fra 1984 (serie 3 = sidste serie) til salg til 54.000. Den har kun kørt 112.000 km fra ny. w123 og efterfølgeren w124 er de sidste modeller, hvor Mercedes stadig kunne lave biler. Det er simpelthen kram fra ende til anden. Hvis du bor i Københavnsområdet, så gør dig selv en tjeneste og prøv den. Jeg er sikker på, at du falder for den. Ellers god jagt.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

19-05-2005 kl. 18:20

Den Seat Stine´s mor har til salg, lyder som noget du bør checke nærmere.
Der er også nogle der anbefaler Toyota. Det er efter min mening nogle rigtigt gode råd.
Jeg hopper med på den vogn.
En toyota Corolla er en rigtig god og driftsikker vogn der er mange kilometer i.
Det der med Golf holder ikke rigtigt. Det er altså ikke den mest driftsikre bil, og så får du ikke meget Golf for ca 50.000.
Gå efter Toyota, det fortryder du ikke.
Jeg kører i øvrigt også selv Toyota. og er MEGET glad for den bil.

Profil slettet

Profil slettet

20-05-2005 kl. 14:46

Knald sparegrisen en smule mere - og køb denne:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=660104&page=1
Hilsen Finn

Profil slettet

Profil slettet

24-05-2005 kl. 11:29

Hej
Mange af de foregaaende indlaeg er fuld af fordomme om andre biler. Der findes ikke nogen rigtigt daarlige biler i dag, og spoergsmaalet er mere om forgaengeren har passet godt paa bilen. Alle biler kan gaa i stykker ogsaa folkevogn(Se VAGcars.dk), saa vaer lidt realistisk.

Ronnie Madsen

Ronnie Madsen
bruger siden
06-01-2004

04-06-2005 kl. 20:14

Hej Martin
Biler i den prisklasse du søger, kan være utroligt svære at finde. Jeg har selv haft mange biler i den prisklasse og tro mig de er blevet kørt hårdt. F.eks har jeg både haft Ford Mondeo og Opel Vectra der har rundet 300.000 km uden problemer, jeg har kun oplevet dyre reperationer eller haveri på ikke-tyske biler. Et par ting jeg har lært af alle mine bilkøb, er som følger:
1. Hold dig til de tyske mærker. De er lang mere pålidelige når de får nogle år på bagen, de er mere driftsikre og ikke ret dyre i reservedele. Ang Opel så hold dig til Vectra fra '93 eller derefter.
2. Hvis ikke du selv er mekaniker, så få en med dig ud og kig på bil også selvom det er ved forhandler.
3. Et højt kilometertal er ikke altid negativt. Bilerne er ofte passet bedre og har for det meste kørt varme fremfor mange koldstarter.
4. En sevicebog er i de fleste tilfælde den du kan stole mest på. Sælger kan lyve, bilen kan være et "sminket" lig også kan servicebogen også fortælle alt om hvor godt bilen er passet.

Håber du kan bruge det til noget og at du finder en bil der lever op til dine forventninger.

Profil slettet

Profil slettet

05-06-2005 kl. 23:56

EN 1 EJERS MED SERVICEBOG OG UNDERVOGNSBEHANDLING FRA NY

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2005 kl. 22:56

Passat GT 16v er et godt køb især tysk import