Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-11-2011 kl. 20:16
Du kan vel ikke kræve noget? Det er vel det samme som at du køber et nyt fjernsyn, og du 14 dage efter ser at det kun koster det halve på tilbudet. Nu har du modtaget bilen, så mener jeg ikke du kan tillade at klage, da "spillet" er på den måde. Men havde du underskrevet slutseddel, og bilen faldt så meget i pris mens du ventede på levering, så havde jeg helt klart forlangt at få den til udsalgspris.
Profil slettet
30-11-2011 kl. 20:19
Tja - og køber du den nu til 100.000 kr. nu, og om 14 dage sætter Chevrolet prisen op til 117.000, så er du også villig til at betale dem 17.000 som du har "tjent"....!? Nej vel?
Og nu går julegaveræset snart i gang. Køber vi en skjorte inden jul, så betaler vi fuld pris, selvom vi - modsat dig - endda er klar over, at den koster det halve til januar.
OK, måske er jeg lidt provokerende, og begynder at sammenligne æbler og bananer.... men kør alligevel forbi hos forhandleren - det kunne jo være vedkommende er til at tale med. Det koster ikke noget.
Under alle omstændigheder skal du bare nyde din nye bil. Synes den er et frisk pust i gadebilledet.
Og nu går julegaveræset snart i gang. Køber vi en skjorte inden jul, så betaler vi fuld pris, selvom vi - modsat dig - endda er klar over, at den koster det halve til januar.
OK, måske er jeg lidt provokerende, og begynder at sammenligne æbler og bananer.... men kør alligevel forbi hos forhandleren - det kunne jo være vedkommende er til at tale med. Det koster ikke noget.
Under alle omstændigheder skal du bare nyde din nye bil. Synes den er et frisk pust i gadebilledet.