Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
16-09-2011 kl. 21:04
Helle M skrev:
Hmm, jeg underviser faktisk i øjeblikket. Måske skulle jeg lige kigge nærmere på den mulighed. (sålænge jeg ikke skal "bondefanges" af alle mulige andre fosikringer :-)
Takker
Hvis den bare skal ansvarsforsikres i 6-7 mdr er det vel ligegyldigt om det koster 2800 eller 3200 årligt. For så kan du bare forsikre der hvor du er nu og hvis de vil have 10000kr for det, tror jeg du skal finde et nyt sted til alle dine forsikringer alligevel.
Profil slettet
17-09-2011 kl. 11:19
Helle M skrev:
bo: hvilket selskab forsikre til 2800 årligt?
Calimic: Har jeg gjort. Har en aftale med et selskab til når jeg skal have den "dyre" bil (nyere Mercedes el. Audi). Den vil de kasko forsikre for 6000 årligt, vel at mærke når jeg også tegner andre forsikringer hos dem? Hvis de i den mellemlæggende periode skulle ansvarsforsikre den gamle Opel, ville de have 4000 årligt. Det synes jeg lød dyrt?
Jeg skal give 2648kr med en selvrisiko på 5500kr i Runa "incl falck" hvor jeg bor. jeg har gættet bilen til at være fra 1992.
Profil slettet
25-09-2011 kl. 10:47
Calimic . skrev:
Rart med en afslutning og godt gået Helle, fin pris du fik handlet :-)
Ja måske er det derfor at telefon forsikringssælgerne siger fortsat god dag, efter at man svare dem at man er i Runa. :o)
Profil slettet
25-09-2011 kl. 13:53
Helle M skrev:
Her 10 timer efter forsikringen er oprettet, fik jeg et brev fra LB som næsten kunne matche prisen. Så dér er en mulighed i så fald Runa ikke kan/vil forsikre til de af jer der har mod på at ændre jeres forsikringer :-)
LB, Runa, Bauta og fdm forsik. "De fantastiske fire" er samme selskab, så alle kan stort set på den ene eller anden måde komme ind der, tit kræves der blot et medlemskab af en klub, feks fdm veteranbilklub osv) men akademiker lærer og andre funktionær grupper kan komme ind lige fra gaden. :o)
Det står på hjemmesiden hvad der kræves.
http://www.safu.dk/runa/