Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
18-08-2011 kl. 22:54
Suzuki, VW og Skoda syntes jeg også er nemme og overskuelige, mens Chevrolet ligger helt klart i bunden. Syntes siden giver for få informationer om bilen, men dette er nok bare et smart salgstrick, så man er nødt til at tage en ekstra tur til forhandleren for at få alle detaljer med.
Kia er nok den bilhjemmside der irriterer mig mest, da den ikke hedder www.kia.dk, men www.kiamotors.dk. En ubetydelig detalje, som dog driver mig til vanvid hver gang :)
Kia er nok den bilhjemmside der irriterer mig mest, da den ikke hedder www.kia.dk, men www.kiamotors.dk. En ubetydelig detalje, som dog driver mig til vanvid hver gang :)
Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005
19-08-2011 kl. 08:27
Komisk nok fik Ford for et par måneder siden prisen som den bedste hjemmeside (synes jeg at kunne erindre).
Jeg kan godt li' Hyundai.dk.
De har fattet, at man ikke skal vise alting i en PDF-popup, og når man har er inde under en model kan man let sammenligne udstyrsvarianter.
Jeg kan godt li' Hyundai.dk.
De har fattet, at man ikke skal vise alting i en PDF-popup, og når man har er inde under en model kan man let sammenligne udstyrsvarianter.