Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-04-2005 kl. 12:19
Hej
Jeg kan godt forstå at du er interesseret i en Sharan. Det er en fed Bil. Men nu har jeg læst flere steder at Sharan/Galaxy/Alhambra er noget værre skidt.
De er alle tre samlet i holland, og der er vist røget for meget i pauserne. Og det er ikke cigaretter jeg mener. Som Hans siger er der masser af problemer med dem. Desværre!! Bare et godt råd!
Køb en Toyota Sportsvan i stedet. Mere stabilt...
Martin
Jeg kan godt forstå at du er interesseret i en Sharan. Det er en fed Bil. Men nu har jeg læst flere steder at Sharan/Galaxy/Alhambra er noget værre skidt.
De er alle tre samlet i holland, og der er vist røget for meget i pauserne. Og det er ikke cigaretter jeg mener. Som Hans siger er der masser af problemer med dem. Desværre!! Bare et godt råd!
Køb en Toyota Sportsvan i stedet. Mere stabilt...
Martin
Profil slettet
06-05-2005 kl. 20:49
Jeg har en sharan fra ´99, altså den gamle model og kan overhovedet ikke genkende det med den dårlige kvalitet. Min har kørt knap 260.000 km nu hvor jeg har kørt de sidste 100.000 km og der har overhovedet ikke været nogen problemer. Jeg har fået skiftet en enkelt stabilisatorbolt men mener ikke at det er andet end man kan forvente efter så mange km.
MVH
Christian Damsgaard
MVH
Christian Damsgaard
Profil slettet
14-07-2005 kl. 13:48
jeg ville vælge en sportsvan, da jeg kender til flere folk, som har haft store problemer med sharan, og det er ikke bare lidt knirken og knasen, og udskiftning af små dele, nej det er automatgearkasse og motor der er stået af, den har fx. været helt skilt, og vw har stadig ikke kunne finde ud af hvad der var galt. og dette kom efter de havde skiftet toppakning og en masse andet. så hvad kan man bruge 20km/l og god komfort til hvis den skal holde på værkstedt 50% procent af tiden. nej så vil jeg sige at stabilitet er komfort. prøv bare at læse nogle at de artikler fra de forskellige bil magasiner, og se hvad de mener om sharan og dens to søskende fra seat og ford. (det skal også lige siges at ford fx. forlængst har trukket sig ud af samarbejdet)
så jeg ville helt klart sige sportsvan..
men det er jo helt op til dig selv.
mvh
bo
så jeg ville helt klart sige sportsvan..
men det er jo helt op til dig selv.
mvh
bo
Profil slettet
14-07-2005 kl. 21:09
Hej Karsten. Min stedfar har en Seat Alhambra 1,9 TDi 115hk fra 2001 (den nye model), og han har efterhånden rundet 200.000 km uden andet end skiftede sliddele, så det er åbenbart lidt forskelligt hvordan ejere oplever disse biler; har skam også hørt skrækhistorier om dem. Så se dig godt for, og undlad at købe en "håndværkerbil", de bliver som regel kørt hårdt (ved jeg af egen erfaring)
Held og lykke med det
Allan
Held og lykke med det
Allan