Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

21-04-2005 kl. 15:54

Helt enig med 'cf' - Hvis det er muligt, så vent på den nye model.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

21-04-2005 kl. 19:39

Med intensivt brug i forbindelse med arbejde formoder jeg at det er en diesel du er ude efter, det er folk jo gerne nå de kører langt. Har du set på Honda Accord som inden alt for længe skulle være til at købe i Danmark, det skulle ifølge mange tests være en af de bedste dieselmotorer der nogen sinde er lavet (mange siger DEN bedste). Det er den samme motor der nu ligger i dieselversionen af Honda CR-V, så motoren kan da prøves ved et besøg hos den nærmeste Honda-pusher. Søger du på Honda og vælger diesel er der en forhandler der dukker op, han har sikkert hentet en ny i Tyskland………Med venlig hilsen Kim

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

22-04-2005 kl. 00:12

Hej Kasper
Driftsikkerhed=Toyota. Der kan VW godt gå hjem og vugge i forhold til toyota. Men design og køreegenskaber er VW jo megalangt fremme. Men der kommer snart Toyota Avensis med 2,2 diesel med enten 147 hk eller 180 hk. De er spændende. Eller Hvad med Ford Mondeo st. car. 2,2 Tdci med 155 hk.
Har fået ekstremt god kritik.
Det skal lige siges at jeg også selv er Passat-fan.

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2005 kl. 12:14

ikke fordi jeg er specielt betaget af vw,men når du kører så meget som du gør er en VW PASSAT stationcar med TDImotor nok det mest fornuftige hvis du også skal have penge for bilen den dag den skal sælges.

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2005 kl. 12:55

BMW E90, Subary Outback og X-type er helt klart alle fine biler, men 3 børn på bagsædet bliver det da kun en realitet hvis de bliver stablet ovenpå hinanden. E90'eren er en 'drivers car' men bagsædet er altså ik mange mm større end i en golf. De andre to har lidt mere plads, men jeg vil stadig sige det er for småt til 3 børn. Hvis du ikke kan vente på passaten i st. car, som jeg vil mene giver det bedste størrelse og km/l kompromis, så kig efter en brugt E-klasse (270 / 320 CDI) i st. car. En brugt BMW 520/530 i diesel kunne også være et bud. Men med dit km-antal p.a. så ville jeg nok vælge den mindste af de to modeller, da de går væsentlig længere på literen end den store... igen, held og lykke!