Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004
21-04-2005 kl. 21:58
Hej :-) Du er ude efter nogle af de første 406, det er måske ikke så smart! De vil jo typisk være godt brugte. Nogle af fejlene kunne være defekte bøsninger i bagvognen, defekt sædevarme, bære/styrekugler foran, tærede br. rør, oliespild fra motor, rust i dørstolper m.m. Der er mange muligheder for fejl! Vælg i stedet en 4-5 år gl. model! mvh. Jakob
Profil slettet
12-06-2005 kl. 21:07
hej Henrik
som de andre også skriver for man jo hvad man betaler for, men hele vejen igennem en god bil, og ja jo nyere jo bedre jeg vil sige at 1.8 er lige lille nok til bilen, hvor imod at den 2liters passer perfekt til den. for du en med lavt km-tal er den langt bedre end mange af de nye biler der kommer på marked i dag. Jeg har over 30 stk til salg se dem på www.cal.dk der er i alle prisklasser og alle modeller venlig hilsen peter møller
som de andre også skriver for man jo hvad man betaler for, men hele vejen igennem en god bil, og ja jo nyere jo bedre jeg vil sige at 1.8 er lige lille nok til bilen, hvor imod at den 2liters passer perfekt til den. for du en med lavt km-tal er den langt bedre end mange af de nye biler der kommer på marked i dag. Jeg har over 30 stk til salg se dem på www.cal.dk der er i alle prisklasser og alle modeller venlig hilsen peter møller
Profil slettet
13-06-2005 kl. 20:31
hejsaa ..nu er olieforbrugte på 1,8 nu noget du skal ta med et gran salt ..joo der var nogle af dem der brugte ..har selv haft en og min far en de brugte intet ..
jeg har pt en 406 årg 1997. 3,0V6 kør kanont godt+ en gulplader samme årgang 2,1 diesel ..du kan roligt købe en 96-97 bare kik den igennem for skader osv få en med servicebog samt undervognsbehandlet.. så har du en go bil til små penge .. held og lykke
jeg har pt en 406 årg 1997. 3,0V6 kør kanont godt+ en gulplader samme årgang 2,1 diesel ..du kan roligt købe en 96-97 bare kik den igennem for skader osv få en med servicebog samt undervognsbehandlet.. så har du en go bil til små penge .. held og lykke