Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
21-06-2011 kl. 05:42
Du skal ikke være bange for VW kvalitet.
En VW Golf ligger i A-plus`s top 10 for færrest fejl både som 4, 6, 8, 10år og ældre. det må da betyde et og andet.
Hvad angår værksteder så er folks opfattelse forskellig, og reklame har meget magt.
FDM lavede sidste år en test der viste at folk var mest tilfredse med Toyotas værksted, på trods af at det tæstede værksted kun fandt 6 ud af 10 fejl, og var dyere end Audis værksted der fandt alle 10 fejl, så måske folk der kører i VW-Audi er mere forvente end dem der kører Toyota og deraf opfattelsen af dårligere service.
Køb du trygt en VW og vær glad for den.
Hilsen Lars.
T i
bruger siden
17-06-2006
21-06-2011 kl. 09:46
Jesper Eriksen skrev:
Hej K.S.,
jeg mener, at når man kigger på en Golf er det ikke fordi, man går efter en traditionel 5-dørs hatchback med 350 liter bagagerum. Så ville man bare købe en Octavia, Kia Ceed, Megane. Man søger i stedet en bil, der adskiller sig fra mængden enten gennem navn, design eller kvalitet, og man er villig til at betale for det.
De bud, jeg er kommet med, lever op til de kriterier.
Ikke et ondt ord om Golfen, men er den ikke netop "bare" en traditionel 5 dørs hatchback med 350 liters bagagerum??
Hvis man skal adskille sig fra mængden er det næppe en Golf man skal køre i...
Bortset fra det er Golfen i en udmærket kvalitet. De har selvfølgelig fejl som alle andre biler, men med hensyn fejlstatistikker ligger de i den gode ende.
T i
bruger siden
17-06-2006
25-06-2011 kl. 21:04
Martina Nielsen skrev:
Kære Jørgen Toyota !!
Nej vi bad ikke om og fik ej nogen rabat.
En vw koster nu engang det den koster.
På en 1,4tsi highline kan man vel forhandle sig til en rabat på 20-30.000.
Men hvis du mener at de penge ligger bedre i forhandlerens lomme er der selvfølgelig ingen grund til at forhandle....
Profil slettet
26-06-2011 kl. 15:52
T l skrev:Martina Nielsen skrev:
Kære Jørgen Toyota !!
Men hvis du mener at de penge ligger bedre i forhandlerens lomme er der selvfølgelig ingen grund til at forhandle....
Tror mere at den gode hr/fru martina trækker nogen herinde rundt i manegen. lol
PS: ha ha martina det var sgu weekendens griner, tak :-)
Profil slettet
30-06-2011 kl. 10:09
bo .. skrev:T l skrev:Martina Nielsen skrev:
Kære Jørgen Toyota !!
Tror mere at den gode hr/fru martina trækker nogen herinde rundt i manegen. lol
PS: ha ha martina det var sgu weekendens griner, tak :-)
Ny Golf VI 1,4tsi highline 160 Hk. med ekstraudstyr betalte 407.000,00 kr. Fik således ialt 7000 kr. i rabat.
Værksted med god service er også meget værd. Nu kan man jo så selv vælge hvor man vil køre sin bil til service men man får nu næsten altid bedre serivice der hvor man har købt den, hvis der skulle opstå problem med bilen vil jeg mene.
Har ikke haft et eneste problem med bilen. Den er nu lidt over 1 år. og har kørt 21000 km. Har læst på internettet at nogen tidligere har haft problem med knastkæden og kanstforstilleren på nogle TSI. motorer.
Har ikke fundet nogen som har problem med kanstkæden fra år 2010 eller nyere. Kan det ikke tænkes at VW. efterhånden har løst problemet med knastkæden eller har det kun været en lille del af produktionen der var leveret med svag kæde. Det kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om.
Dette indlæg blev 30-06-2011 16:18 redigeret af dets forfatter.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
05-07-2011 kl. 05:49
Han har ingen hemninger med at sammenligne biler til 85.000kr med biler til 500.000kr bare det ikke er MB og BMW.
Hvad kvalitet angår er BMW ikke bedre end VW/Audi det er bare noget KS tror
VW/Audis 2,0 Fsi motor er 5 år i træk kåret til markedets bedste motor op til 2liter, det bliver den ikke hvis den ikke dur.
Min chefs forholdsvis nye BMW er oftere på værksted end min gamle Audi, på trods af at jeg kører flere km end ham.
Så glem KS´ påstand om at nogen er hævet over andre.
Hilsen Lars
Profil slettet
05-07-2011 kl. 17:16
John Jørgensen skrev:
Fair nok at en VW ikke mekanisk er bedre eller ringere end de øvrige mærker du nævner (Seat, Skoda, etc.) men kvaliteten i kabinen betaler man da også for og her synes jeg i hvert fald at VW ligger et niveau over dens konkurrenter. Det betaler jeg gerne ekstra for da kabinen trods alt er brugerfladen og det sted jeg tilbringer mest tid i min bil.
Har du et tal på hvor længe du skal arbejde, for at betale 100,000 ekstra til den danske stat, det kan du spekulerer på når du nu sider og beundre instrument brættet i en skrabet passat. :o)
PS en bil til 85000 og 500000 er faktisk ikke så langt fra hinanden uden told moms og afgifter. Afgiftsskruen giver et stærkt forvrænget billede af den faktiske pris.
Profil slettet
05-07-2011 kl. 19:27
Har HAFT FRANSK EN GANG OG SIDSTE GANG RØV DYR I SERVICE SPRÆNGTE PÆRER I EN UNEDELIGHED og andet gbla olieforbrug elendig service men de er også en del billigere en de andre mærker.
til 250000kr er der masser af alternetiver fra italien og tyskland.med fedt design.
opel astra, fiat 500,flere japanske mazda 2 nissan note,honda jazz,toyota yaris.
prøv dem og døm selv
Profil slettet
05-07-2011 kl. 19:56
John Jørgensen skrev:
Nu er det jo hverken priser eller afgifter vi diskuterer i tråden men faktum er at kvalitet koster, og det vil nogen gerne betale for, mens andre ikke vil. Det er der vel næppe noget odiøst i.
Derudover kan jeg forsikre dig om at jeg nyder det, hver gang jeg sætter min ind i kabinen i min VW og jeg betaler med glæde det, det koster.
Jeg har da for nyligt modtaget min nye SX4 sedan. Valget stod mellem denne, og den billigste udgave af Golf 6.
Golf 6 er udstyrsmæssigt meget mere skrabet end Suzuki'en, og jeg syntes ikke jeg mærker den store forskel på kvaliteten af kabinen på de to forskellige biler. De virker begge to til at være godt skruet sammen, selvom Golf 6 er meget dyrere, selvom den er mindre, og dårligere udstyret, end min nye Suzuki. Så jeg mener ikke at man nødvendigvis får bedre kvalitet i en VW, men derimod vælger at skabe et image og iscenesætte sig selv, og give andre et indtryk af, at man har haft succes i livet. Og en sort Passat 2,0 TDI Stationcar i carporten er i dag åbenbart lig med succes.
Men emnet er meget ømtåleligt, som der også kan læses i tråden. VW-fans "besættelse" af mærket minder for mig meget om de samme personer der kun vil bruge produkter fra Apple, og alt der ikke er et råddent æble bag på, ikke er godt nok til dem, og derfor må rakkes ned. Selvom æblet ikke er et hak bedre, og på nogle punkter dårligere, end andre telefoner. Men igen, imaget har forblændet dem.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
05-07-2011 kl. 20:15
Det er rigtigt at en Golf deler platform og noget teknok med en A3 og en Oktavia. men det gør da ikke bilerne ringere end en BMW 1serie
Og det faktum at en A4 styrer snorlige i modsætning til en BMW3serie gør da heller ikke Audien ringere, samtidig med at BMWéns instrumentering efter min mening virker gammeldags.
Hvor går grænsen for en hverdagsbil?
er det prisen? eller er det fordi BMW er baghjulstrukket at den er bedre end alle andre, så er en Ford Sierra også en bedre bil end alle andre.
At samme motor kåres som den bedste i 5 år i træk må da betyde et og andet
Det kan da godt være at nogle modeller fra BMW er bedre end nogle modeller fra Audi, men det modsatte er altså også tilfældet.
Hilsen Lars.
Profil slettet
05-07-2011 kl. 20:34
C S skrev:John Jørgensen skrev:
Nu er det jo hverken priser eller afgifter vi diskuterer i tråden men faktum er at kvalitet koster, og det vil nogen gerne betale for, mens andre ikke vil. Det er der vel næppe noget odiøst i.
Derudover kan jeg forsikre dig om at jeg nyder det, hver gang jeg sætter min ind i kabinen i min VW og jeg betaler med glæde det, det koster.
Jeg har da for nyligt modtaget min nye SX4 sedan. Valget stod mellem denne, og den billigste udgave af Golf 6.
Golf 6 er udstyrsmæssigt meget mere skrabet end Suzuki'en, og jeg syntes ikke jeg mærker den store forskel på kvaliteten af kabinen på de to forskellige biler. De virker begge to til at være godt skruet sammen, selvom Golf 6 er meget dyrere, selvom den er mindre, og dårligere udstyret, end min nye Suzuki. Så jeg mener ikke at man nødvendigvis får bedre kvalitet i en VW, men derimod vælger at skabe et image og iscenesætte sig selv, og give andre et indtryk af, at man har haft succes i livet. Og en sort Passat 2,0 TDI Stationcar i carporten er i dag åbenbart lig med succes.
Men emnet er meget ømtåleligt, som der også kan læses i tråden. VW-fans "besættelse" af mærket minder for mig meget om de samme personer der kun vil bruge produkter fra Apple, og alt der ikke er et råddent æble bag på, ikke er godt nok til dem, og derfor må rakkes ned. Selvom æblet ikke er et hak bedre, og på nogle punkter dårligere, end andre telefoner. Men igen, imaget har forblændet dem.
CS
Nu vil jeg lykønske dig med sx4erens sejr på pikes peak d 26/6 det var i unlimited klassen og for første gang nogensinde under 10min, forbandet godt gået af monster tajima.
Bilbasen bringer ikke den slags nyheder når det ikke kommer fra tyskland de fortæller heller ikke at porsche fik klø i deres stærkeste bil de nogensinde har produceret af en, nå ja Hyundai, det var i time attack klassen.
Det er selvføleglig svært at have fantasi til at forestille sig at andre end tyskerne kan lave biler, altså hvis det kun er det man kan og vil høre.
Men i følge JD Powers laver Hyundai betydelig bedre biler end VW så der er nogen herinde der aer det forkerte indstrumentbræt, når de nu er så kvalitetsbeviste.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
06-07-2011 kl. 05:49
Det er da slående at VWkoncernen har 6 biler i top 10 i Applusses statestik over færrest fejl på biler (8 i top 13), hvor BMW´s bedste model ligger på en 17plads og næstbedste BMW på en 62plads.
At en bil med baghjulstræk er bedre kvalitet end en bil med forhjulstræk er noget bavl...
Kvalitet giver udslag i holdbarhed, og der er ingen beviser på at BMW holder længere end VW, så kvaliteten er vel den samme.
En Premiumbil er ikke nødvendig bedre kvalitet end andre, det er andre parametre der spiller ind. Følelsen af luksus foreksempel, og her har BMW ikke mere end Audi.
Jeg ved udemærket godt at det er 2 vidt forskellige biler, men Audi startede ikke med at lave forhjulstræk for prisens skyld i 1967. det var for køreegnskabernes skyld, og det at en behagelig rejsevogn ikke skal korrigeres på rattet hele tiden er også en kvalitet i sig selv.
Jeg er ikke ude på at nedgøre BMW, de laver nogle lækre biler, men husholdningsmodellerne 1-serie og 3-serie er ikke bedre end mange andre husholdningsbiler.
Hilsen Lars.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
07-07-2011 kl. 05:50
I mine øjne er kvalitet når noget er sadt godt sammen og kan holde i mange år.
Det er der mange biler der er, både BMW VW/Audi Toyota, Peugeot og mange andre.
Er luksus varme i sæderne, et klima-anlæg el-ruder, el-soltag, fartpilot, kørekomputer og musikanlæg med 8 standartmonterede højttalere
Alt dette har min Audi l fra 1995, og det er standart i de fleste biler i dag.
Premium er et begreb hvor man får lidt ud over det sædvanlige.
og det får man efterhånden i mange bilmærkers topmodeller, det er ikke forbeholdt hverken MB eller BMW.
Jeg siger ikke at en A# eller A4 er en premiummodel, men det er en 1-serie og en 3-serie heller ikke.
Hilsen Lars.
Profil slettet
07-07-2011 kl. 16:21
John Jørgensen skrev:K S skrev:
Man er ualmindeligt naiv, hvis man tror, at man altid "får hvad man betaler for".....
Men OK - hvis man accepterer, at man betaler for "snob-værdi", at kabinen ligner kvalitet - tjah - så får man selvfølgelig, hvad man betaler for ;-)
Der var en periode, hvor journalister skrev "kvalitet" om VW - da bilerne havde fået nogle år på bagen, og det viste sig at kvaliteten ikke var højere end på tilsvarende, billigere konkurrenter, ændrede udtrykket sig til "kvalitetsindtryk" - dvs. at det ligner.
Jamen, du har jo fuldstændig ret K S. Tænk sig, her har jeg gået og troet at læder interiøret i min VW var ægte, nu viser det sig at det bare er noget der ligner læder...Øv, øv...
Jo ægte nok JJ. " men i en varevogn som din er det bare ynkeligt.
Dette indlæg blev 07-07-2011 16:35 redigeret af dets forfatter.
Serg H
bruger siden
27-11-2004
07-07-2011 kl. 20:20
Derfor foretrækker jeg engelske biler (Rover , Land Rover Jaguar osv). Jeg har haft 6 af dem i løbet af 8 år og mit budget ligger på ca 1500-2000,- om året til velholdelsen. De kører bare!!!
En priseksempel på reservedele ( fra England)
bremseskiver og klodser hele vejen rundt til Range Rover P38 - 750,- inkl levering
bremseskiver og klodser hele vejen rundt til min MG ZT190 - 1100,- inkl levering
Servicekit til RR - 250,-
Servicekit (luft, polen, olie filtre + 6 tandrør + 6 l sunt. olie) til MG ZT190 - 600,-
Og der er alle mulige reservedele til nettopriser!!!
Profil slettet
08-07-2011 kl. 13:13
Lars Thomsen skrev:
Jeg er selv vw mekker og min erfaring er at "mit" mærke slår de fleste i holdbarhed og gensalgsværdi. Modstandsdygtigheden overfor rust er også suveræn. Vore kunder har ofte kørt vw i mange mange år. Det ville de næppe gøre hvis der var tale om et dårligt produkt.
Min erfaring er at mange af de bilejere som rakker ned på vw selv ønsker sig dette mærke men blot ikke har råd til den ægte vare og derfor i nød gør brug af janteloven.
Haha, det var simpelthen dagens griner!! :)
Profil slettet
08-07-2011 kl. 13:28
Så når dine kunder køber og kører VW gennem mange år, så illustrerer det min pointe endnu engang: VW handler om image, og kunderne er villige til at betale mere for logoet på fronten, for at føle sig bedre stillet end andre, selvom VW blot er en husholdningsbil som Kia, Suzuki og Hyundai.
Gert Smed
bruger siden
13-08-2007
08-07-2011 kl. 14:29
Mvh en Vw ejer.
Profil slettet
08-07-2011 kl. 20:25
Lars Thomsen skrev:
Du må gerne grine men det er ikke desto mindre sandt at mange vw hadere blot er minsundelige fordi de ikke selv har råd til en ordentlig bil.
Sådan lever janteloven i bedste velgående også på dette felt.
JANTELOV ?
Så længe vw og den danske stat score kassen er det vist mest, at den kloge narre den mindre kloge mindreværds komplekse ramte.
Jeg har helt ærligt lidt ondt af de familier der må nøjes med en tur i djurs sommerland fordi papa ikke trives i andre gode biler/boligkvartere.
Men man kan jo altid håbe på at svigerfar igen får friværdi så man kan kan komme til syden på et tarveligt all-incl hotel, hvor man skal bukke og skrabe i en uge og smile venligt selvom svigermor er pinlig, når hun som den barmhjertige samaritaner drøner rundt på hele hotelkomplekset den første dag overkæk og gammel fresh, pralende med at de har betalt hele gildet, fy for den lede det er jeg sgu for selvstændig til.
Forøvrigt viste jeg ikke at vw lavede verdens dyreste biler? men at de var de dyreste pr kørte kilometer vidste jeg godt 36kr pr km i en phaeton "Jammas svigerfar" ;-)
og god sommer på terassen.
Profil slettet
08-07-2011 kl. 22:35
Jeg har ikke tilvalgt læder interiøret i min bil, det var standard, men det er det sikkert også i Chevrolet, Kia, Hyundai og hvad de nu ellers hedder de mærker du sammenligner VW med.
[/quote]
John
Du vil gerne have at vi falder på halen over din varevogn, men jeg tror nu ikke på at der er læder i alle vwer som standart.
læderet var der bare da du købte din brugte spand. Sorry
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
09-07-2011 kl. 00:58
Mange VW-fanatikere fremhæver altid at VW´s biler aldrig ruster, hvilket så ikke er helt rigtigt. På de nyerere Passat 3C f.eks er der jo allerede velkendte problemer med rust.
Der er jo som regel også en masse andre ting på bilerne der også går i stykker, eller også driller elektronikken. Så fejlfri er de altså ikke!!! Det er i hvert fald en stor fejl at tro på det.
Et eller andet sted er det fair nok at der nogle folk der er villige til at betale ekstra, bare pga af logoet. Men bare uheldigt at de altid tror fejlagtigt at det er det absolut bedste de kan købe. Men nu er det altså bare et brand!!!
Man kan jo købe samme teknik, bare i en anden indpakning, men til en lavere pris, hvis der står Skoda eller Seat på bilen. Så de ekstra penge folk giver for en VW er KUN Brandet!
Profil slettet
09-07-2011 kl. 12:51
K S skrev:Jeg har ikke tilvalgt læder interiøret i min bil, det var standard, men det er det sikkert også i Chevrolet, Kia, Hyundai og hvad de nu ellers hedder de mærker du sammenligner VW med.
Det er lige så meget "standard" i de nævnte mærker, som i VW - dvs. ingen af dem har læder som standard - og der kan findes kampagnemodeller med læder fra dem eller du kan bestille det som ekstraudstyr.
Jeg kan iøvrigt ikke se, hvordan læderindtræk øger bilens kvalitet?
Får læderet gearkassen til at holde længere? Går bilen mindre i stykker?
Det er faktisk standard i Chevrolet Cruze LT. Sammen med integreret navigation med touch, som også findes i billigste LS udgave. Utroligt at man kan få aircon, fartpilot, navi, 16 " alu, parkeringssensor, sædevarme og en lille læderpakke i Cruze LS til en startpris fra 210.000. Her kan VW ikke følge med i pris, og Cruze'en bygger på den nye Astra, så kvaliteten på det mekaniske er iorden.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-07-2011 kl. 17:24
Man skal bare nok være realistisk mht VW og deres Kvalitet. De ligger ikke højere end de andre tyske mærker.
Mange VW-fanatikere fremhæver altid at VW´s biler aldrig ruster, hvilket så ikke er helt rigtigt. På de nyerere Passat 3C f.eks er der jo allerede velkendte problemer med rust.
Der er jo som regel også en masse andre ting på bilerne der også går i stykker, eller også driller elektronikken. Så fejlfri er de altså ikke!!! Det er i hvert fald en stor fejl at tro på det.
Et eller andet sted er det fair nok at der nogle folk der er villige til at betale ekstra, bare pga af logoet. Men bare uheldigt at de altid tror fejlagtigt at det er det absolut bedste de kan købe. Men nu er det altså bare et brand!!!
Man kan jo købe samme teknik, bare i en anden indpakning, men til en lavere pris, hvis der står Skoda eller Seat på bilen. Så de ekstra penge folk giver for en VW er KUN Brandet!
Martin, det vil jeg ikke give dig ret i. Jeg valgte min Golf fremfor en Seat Leon pga kabinen. Må indrømme at Leon kører noget bedre og har en fantastisk vejgreb, men det er trods alt kabinen du ser og sidder ved. Her synes jeg, at VW er noget højere i kvalitet end Leon.
Audi S4.
Det kan godt være at det SER UD som om og måske føles som bedre kvalitet i Golf frem for Leon. Men det er det jo rent faktisk ikke. Det er faktisk på samme niveau. Mange af delene er jo faktisk stort set ens.
Det mest seriøse i mine øjne er at man siger at man bedre kan lide designet i Golf frem for Leon. For det kan jeg følge folk i og give dem ret i. Men ikke at det skulle være bedre kvalitet.
Profil slettet
11-07-2011 kl. 14:44
Martina Nielsen skrev:
Puh ha sikke mange indlæg i denne tråd.
Tak til alle som har givet konstruktive indlæg i debatten.
Vi er yderst tilfredse med vores nye Golf, den klart bedste af hidtil 4 Golf.
Til næste år skal Passaten udskiftes, det bliver sikkert en ny Passat igen.
God sommer og kør ordentligt derude !!
ps. Husk VWer har fortrinsret i yderbanen på motorvejen :-)
Typisk VW-fanatiker - forblændet af brandet og dens image ;)
Profil slettet
12-07-2011 kl. 22:17
J L skrev:Det var da utroligt! I lyder sgu som om at VW skaberen har gjort noget meget ondt mod jer!
Dum bemærkning der mester....
Hvis du tænkte dig lidt om så ville du vide hvem der fik grund ideen til VW...
Se nu godt efter JL, der står skaberen af VW og det var da så vidt mig bekendt Ferdinand Porsche der skabte Type 1. (Og nej jeg kører ikke VW)
T i
bruger siden
17-06-2006
13-07-2011 kl. 07:50
J L skrev:Peter AE. skrev:J L skrev:Det var da utroligt! I lyder sgu som om at VW skaberen har gjort noget meget ondt mod jer!
Se nu godt efter JL, der står skaberen af VW og det var da så vidt mig bekendt Ferdinand Porsche der skabte Type 1. (Og nej jeg kører ikke VW)
Ja, HVEM skabte VW?? Det gjorde nazisterne med Hitler i spidsen...
Og ja de fik Ferdinand til at skabe en model...
Det har aldrig været FP der har skabt VW eller KDF wagen som var Hitlers store drøm...
Iøvrigt handler de jo stik imod grund ideen da en ny Golf næppe er hvermandseje..
Ja l
Tag det nu bare helt roligt, der er såmænd ingen grund til at trække nazikortet her. Tvivler på der er andre end dig der ser den sammenhæng i bemærkningen....
Men det er vist et meget godt billede på sagligheden i tråden, når man begynder at drage det ind i diskusionen.
Check evt. Godwins lov: http://da.wikipedia.org/wiki/Godwins_lov
(loven foreskriver i øvrigt at den der trækker nazikortet, hartabt diskussionen ;-) )
Linket virker ikke ordentligt, søg evt. selv efter Godwins lov.
Dette indlæg blev 13-07-2011 07:55 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
13-07-2011 kl. 13:11
Det drejer sig køb af Polo eller Golf samt kvalitet. Hitler og meget andet vås der er skrevet i denne tråd høre overhovedet ikke til her !
Profil slettet
13-07-2011 kl. 20:09
J L skrev:T l skrev:J L skrev:Peter AE. skrev:J L skrev:Det var da utroligt! I lyder sgu som om at VW skaberen har gjort noget meget ondt mod jer!
Ja, HVEM skabte VW?? Det gjorde nazisterne med Hitler i spidsen...
Og ja de fik Ferdinand til at skabe en model...
Det har aldrig været FP der har skabt VW eller KDF wagen som var Hitlers store drøm...
Iøvrigt handler de jo stik imod grund ideen da en ny Golf næppe er hvermandseje..
Ja l
Tag det nu bare helt roligt, der er såmænd ingen grund til at trække nazikortet her. Tvivler på der er andre end dig der ser den sammenhæng i bemærkningen....
Men det er vist et meget godt billede på sagligheden i tråden, når man begynder at drage det ind i diskusionen.
Check evt. Godwins lov: [A href=[a href="http://da.wikipedia.org/wiki/Godwins_" rel="nofollow" target="_blank"]http://da.wikipedia.org/wiki/Godwins_[/a] target=_blank rel=nofollow][a href="http://da.wikipedia.org/wiki/Godwins_" rel="nofollow" target="_blank"]http://da.wikipedia.org/wiki/Godwins_[/a][/A]lov
(loven foreskriver i øvrigt at den der trækker nazikortet, hartabt diskussionen ;-) )
Linket virker ikke ordentligt, søg evt. selv efter Godwins lov.
JaJa det skal nok være rigtigt....Altså hvis en eller støder med hornbriller der keder sig har overskuddet til at sætte sig ned og nedfælde sådan en lov så er det fint med mig...
Det ændrer dog ikke en tøddel ved hvem der har fået ideen til det hele og at det var at alle skulle ha en bil at køre i?
Er det fordi du tror jeg vil fremstille VW som noget negativt ved at påpege fabrikkens aner? Så tager du fejl...Men hvis jeg havde skrevet at det var Dalai Lamas forgænger så havde det jo været en lodret løgn?
Det er jo kolde facts - hornbriller eller ej...
Profil slettet
13-07-2011 kl. 20:35
Allerede i 1913 indførte Henry ford samlebåndsproduktion, alene for at sænke prisen og derved sælge biler til "folket", og det lykkedes fra 1913 til 1925 faldt prisen på en T model fra 550 til 260 dollar, og i den samme periode havde han også hævet lønningerne for sine ansatte, så de havde råd til at købe de biler de selv samlede og indført 8 timers arbejdsdag så der også var til til at køre i bilerne.
Profil slettet
14-07-2011 kl. 21:48
Dette indlæg blev 14-07-2011 22:42 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
14-07-2011 kl. 21:51
J L skrev:
Ikke forstået?
Peter AE>> måske du vil bringe dig selv ned på vores andres jordiske niveau og sætte os ind i dine æteriske tanker med dit indlæg?
Er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener...
Profil slettet
14-07-2011 kl. 21:55
Dette indlæg blev 14-07-2011 22:48 redigeret af dets forfatter.
T i
bruger siden
17-06-2006
14-07-2011 kl. 22:46
I forvejen var der vist skrevet det der skulle skrives, men da JL fik Hitler bragt på banen gik det da helt galt....