Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Morten Rytter

Morten Rytter
bruger siden
26-06-2010

29-05-2011 kl. 10:50

Hej..

Så lige tilfældigvis dit indlæg. Så jeg synes lige jeg ville give en tilbagemelding da vi selv har en C3 som vi er ret glade for..

Den vi har er fra 2002 og har gået godt 200000. Det er kærestens bil og hun kører altid over 20 km/l i den. Det bedste hun har præsteret er tankfuld uden motorvejskørsel og der har hun kørt 25 km/l :-) Rimelig godt synes jeg. Desuden er det versionen med fartpilot, klima, armlæn, regnsensor osv, så synes selv det er en rigtig dejlig bil. Vi har for nylig skiftet tandrem og det der til følger.. Det var selvølgelig en rimelig dyr regning meb hvis man finder en mekaniker på et mindre værksted og som man måske har hørt godt om er det til at overkomme.. Det skal jo til.

Bortset fra det har vi ikke haft problemer.. Forresten har vi fået skiftet køleren til A/C. Kan ikke lige huske prisen. Men i min verden er det uundværligt.

Jeg vil overhovedet ikke være bange for at købe citroen igen, de kører rigtig godt og ikke mange problemer. Selvom nu vores er en efterhånden gammel bil med mange km

Held og lykke :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg