Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

22-05-2011 kl. 16:32

Titanium og Trend er normale udstyrsniveauer hvor Titanium er er højeste udstyrsniveau.

De andre 3 er så vidt jeg ved kampagnemodeller.

Men hvad de præcist dækker over, ved jeg ikke.
Jeg er bange for at du må finde ud af det på den hårde måde.

Dog vil jeg sige at collection-udgavene burde have alt det udstyr de fleste har behov for. Sådan en ville jeg gå efter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

22-05-2011 kl. 16:34

Lars Hermansen skrev:
Nogen der ved hvad udstyrsvarianterne af focus dækker over. Jeg tænker på Titanium, Trend, Fun, Style og Collection dækker over. Synes det er svært at få et overblik over hvad de forskelige har af udstyr.

Mvh
Lars

Hej Lars...

Det er heller ikke helt let at overskue, pga at standard udstyret selvfølgelig har nogle forskelligheder, men at folk der udover jo kan få næsten hvad som helst i bilen...

Titanium: Er topmodel sammen med Ghia. Titanium er måske den moderne topmodel hvor der er lagt nogle andre indlæg i på midterkonsol og håndtag, ligesom Ghia har trælook...

Trend er modellen under hvor der stadig er tænkt lidt sport ind i det (det var der ihvertfald på den første model med en betydligt bedre undervogn... Ofte er sæderne og mere sportsminded...

Fun og Style: Mener jeg er tyske udgaver som oprindeligt ikke er solgt i DK... Men måske jeg tager fejl... Tror det var en slags kampagnemodel, med noget lidt sjovt udstyr, som f.x navi i nogen, men uden ret meget andet...

Collection: Er ofte de modeller der bliver solgt inden der kommer en ny model... De hedder ofte f.x. Trend collection og er en Trend, men med en lille smule mere udstyr til en begrænset merpris... Altså en kampagne...

Håber det er dette du mener med forklaring, for hvis det er forskel på udstyr du mener, ja så må du igang med at lave en liste for det er meget forskelligt og meget svært at danne sig et rigtigt overblik over...

Claus...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg