Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-04-2011 kl. 08:22
hej.
du kan jo starte med at holde på en bakke for at se om den kan komme igang med din ulempe er at du jo har forhjulstræk på den bil type og vægten netop forskydes til baghjulene.så du kan have nok så meget hk hvis dine hjul ikke kan tage fat i underlaget er det ligemeget.men husk nu at sætte en klods bag ved dine baghjul så du ikke triller i HAVNEN.
du kan jo starte med at holde på en bakke for at se om den kan komme igang med din ulempe er at du jo har forhjulstræk på den bil type og vægten netop forskydes til baghjulene.så du kan have nok så meget hk hvis dine hjul ikke kan tage fat i underlaget er det ligemeget.men husk nu at sætte en klods bag ved dine baghjul så du ikke triller i HAVNEN.
Profil slettet
04-05-2011 kl. 21:19
Det enkelte svar fra min side er, prøv... Jeg har en bil, der må trække 1500, og vores bådsæt vejer 1500 kg... Det er mazda 626 benzin, den kan dælme ikke trække den ordentlig op af de slæbesteder. - Slet ikke hvis der er vådt- Det foregår med maximalt slid på bilen, fuld gas, og rygende kobling. .. Jeg købte en gammel Nissan Patrol 4x4, og nyder hver gang jeg skal i vandet...
I løbet af et halvt år, har jeg trukket ca 5 biler med båd op - pga. manglende kræfter...
Hvis din Audi er med dobbeltmasset svinghjul, ville jeg ikke turde, hvis den skal presses for at komme op
Jeg bytter i hvert fald ikke...
I løbet af et halvt år, har jeg trukket ca 5 biler med båd op - pga. manglende kræfter...
Hvis din Audi er med dobbeltmasset svinghjul, ville jeg ikke turde, hvis den skal presses for at komme op
Jeg bytter i hvert fald ikke...