Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
18-03-2011 kl. 06:26
Man kan godt bytte sin bil med fejl, men prisen er også derefter så?
Hvis man kender problemet og har værkstedets ord for at fejlen koster x antal kr. så kunne man trække det fra salgsprisen.
Men hvis man ikke ved om fejlen koster 1000 -10.000 kr ? så er der ingen som vil bytte eller evt. skambyder på bilen.
Jeg ville få værkstedet til at finde fejlen og få et overslag og derefter sætte bilen til salg.
Hvis man kender problemet og har værkstedets ord for at fejlen koster x antal kr. så kunne man trække det fra salgsprisen.
Men hvis man ikke ved om fejlen koster 1000 -10.000 kr ? så er der ingen som vil bytte eller evt. skambyder på bilen.
Jeg ville få værkstedet til at finde fejlen og få et overslag og derefter sætte bilen til salg.
Profil slettet
19-03-2011 kl. 06:34
købe en ny motor hos en aut.forhandler, du finder en lille lokal renault værksted som kan skaffe en ombytter motor, hvis det er en benzin, så kan du få en nyere motor inkl. isætning for ca. 20.000 kr. husk at få skiftet kobling samtidig, nu hvor de har motoren ude :-)
Profil slettet
20-03-2011 kl. 11:25
Jørgen, når jeg læser dit indlæg bliver jeg gladere og gladere for min Honda, der i tilgift til aldrig at fejle noget OGSÅ er underholdende at køre i, modsat din gabende kedelige Carina....
Prøv lige at bidrage med noget, ikke Jørgen? ;o) Hvis man ikke har noget fornuftigt på hjertet er det måske i virkeligheden bedst at tie stille?
Prøv lige at bidrage med noget, ikke Jørgen? ;o) Hvis man ikke har noget fornuftigt på hjertet er det måske i virkeligheden bedst at tie stille?
Dette indlæg blev 20-03-2011 11:29 redigeret af dets forfatter.