Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kasper Wæhrens

Kasper Wæhrens
bruger siden
06-01-2004

05-04-2005 kl. 10:44

Jeg kender ikke det omtalte firma, men der er flere der specialicerer sig i denne kunst... I Nordjylland kører der en fyr rundt der kalder sig "bulemanden", han har rettet flere "bilka-buler" ud på en af mine biler med rigtig flot resultat. MEN det er de bløde buler, altså dem uden lak skader der kan rettes sådan uden brug af maling. Han suger simpelthen bulen ud, med et stykke værktøj. Der er dermed ingen demontering mv... Effektivt og flot ser det ud bagefter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-04-2005 kl. 00:35

jeg havde en bule der lignede noget efter en ligekærvede skruetrækker på 1,5cm langt og 4mm dybt den sagde han at nok ikke kunne lade sig gøre,men det lykkes 99% for ham,og utroligt nok var lakken ikke knækket,man kunne ligesom stadig ane enderne af "sporet" hvor metalet havde givet sig mest,men alle de almindelige småbuler klare han,jeg ved at der er flere autoforhandlere der bruger ham,men ellers hvis du kan komme til bulen fra bagsiden kan du selv massagere den ud med skæftet fra en skruetrækker med en gang tape på så det ikke ridser.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg