Bilbasen Forum
Indlæg slettet
René Prytz
bruger siden
10-03-2005
14-03-2011 kl. 21:26
Hvad pokker sker der.
Der er 2 sider af sådan en sag, og når du ikke vil lade importøren køre i din bil i 1 dag, så tror jeg mere, at du fortrød dit køb end du ville have bilen repareret til alles tilfredshed.
Sælgeren er da ej heller interesseret i dårlig omtale.
Der er selvfølgelig grund til at protestere for bugsering og nye nøgler (hvis forhandleren ikke ville betale, så havde jeg kontaktet importøren eller FDM).
Meld dig ind i FDM og så vil du se hvordan sådan en sag skal behandles for både dig og forhandler.
Dette indlæg blev 14-03-2011 21:27 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
14-03-2011 kl. 22:57
Vi hører slet ikke importørens side af denne sag, og de lyder da behjælpelig, når de vil sende en mand over til dig, og tjekke bilen igennem via en køretur.
Den behandling du har modtaget fra forhandler har ikke været særlig professionel, men derfor behøver du ikke sænke dig til deres niveau, selvom du er frustreret - det gør kun sagen værre...
Profil slettet
15-03-2011 kl. 08:48
Ulrik W
bruger siden
06-02-2011
16-03-2011 kl. 20:51
Det sørgelige i denne historie er sg da dig. At du ikke har Falck / Dansk Autohjælp abn. skal hverken forhandler eller importør betale for. Det er dit problem.
3 pærer ... i guder tudefjæs ....
Købelov? .... Læs den lige igen ....
Ulrik W
bruger siden
06-02-2011
16-03-2011 kl. 20:52