Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

01-03-2011 kl. 16:12

Ulempen kan være at den har rundet de 200.000 km. Det kan skræmme de fleste.

Prisen på 110 k er vel som sådan fair nok. Men det ville undre mig hvis du får solgt den til prisen. FOr folk byder generelt en del under i disse tider.

Lige umiddelbart ville jeg, ud fra det du selv har skrevet, nok bare sælge til forhandler i forbindelse med køb af anden bil, hvis du der kan få mellem 95-100 k. Men du kan selvfølgelig også være heldig at den rette private køber dukker op...

Mht forhandlerne tror jeg ikke de rokker meget ved prisen, for de skal jo trods alt kunne sælge den igen. Og tjene på den.

Held og lykke med salget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-03-2011 kl. 17:03

Hvis du har fået et tilbud på en anden bil hos en forhandler med 95K i bytte for din bil, må du kunne få noget rabat hos ham, hvis du sælger privat til de 95K og køber bil i ren handel hos forhandleren. Så har du jo også tjent lidt der.

Vh Anders

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-03-2011 kl. 17:04

Ja ja rolig nu...så dejlig er den altså heller ikke. Hvis DU VIL ha den solgt skal du nok skynde dig at ta de 95,- du siger du er blevet budt. Ellers sælger du den ikke. 110,- narj det er jo ikke guld vel! Den skal koste 119.900,- i udsalg ved forhandler, eller nærmere 109.900 ...

Et velmende og godt råd

mvh

Dette indlæg blev 01-03-2011 19:22 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-03-2011 kl. 17:15

Jamen Brian det er helt ok. Du skal jo gøre det du tror på. men hvis du VIL eller SKAl sælge, ja så vil du helt sikkert finde ud af at det bud på 95 du har fået ok var "guld" værd. Man skal smede imens jernet er varmt. Men der sidder en del her med stor forstand på marked. Ikke at jeg vil påstå at det ikke kan lade sig gøre at sælge den til 110, men du kommer til at vente til et andet årti.

Mvh