Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-02-2011 kl. 21:15

Jeg prøvede en 1,6 hdi 110. Den har 6-trins gearkasse, som er knap så slasket som den 5-trins grydeske. Derudover er 6. gear dejlig højt, så 130 kmt på motorvejen er afslappet. En overordnet positiv oplevelse. Den er selvfølgelig også en sjat dyrere end 90 hk udgaven

Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten KD

Morten KD
bruger siden
05-12-2005

28-02-2011 kl. 10:29

Om den er det bedste bud på en pendlerbil ved jeg ikke, men en jævnbyrdig konkurrent kunne være den nye Renalut Megane. En 1,5 dCi 90hk. koster pt. kr. 212.400,-

- om ikke andet er den da en prøvetur værd :-)

Thomas Brandt Madsen

Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004

28-02-2011 kl. 17:22

Hej

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret.
Har selv prøvet den med 90 hestes diesel, og finder den rigtig overbevisende.
Dog bekymrer det mig at Citroen var negativt omtalt i sidste udgave af motor. Jeg tror ikke det var tilsigtet men alligevel.

Motor testede selv den ny C4 og var positive. I samme blad var der artikler som omhandlede:

- Tidligere C4 ejeres problemer med nedslidte sæder på rekordtid. Importøren var ikke meget for at anerkende problemet.
- En ejers ekstra regning på mobilitetsservice, da en C1 ikke ville starte. Det var en mus der havde gnavet brændstofslangen over. Så ville Citroen ikke afhente gratis. Det gælder kun ved tekniske fejl!!!
- Citroen er placeret som nr 24 i autoindex herhjemme, vist nok ud af 29 bilmærker.
- Kun to års garanti.

Jeg ville gerne have én, men tør man?

Vh Thomas

Bo Klokkeriis

Bo Klokkeriis
bruger siden
04-02-2004

14-06-2011 kl. 11:34

Kan kun tilslutte mig oplevelsen af kvalitet, har lige fået en ny C4 112 hk Seduction med E6G gear, har gået ned i klasse fra en Ford Mondeo og var lidt betænkelig mht komfort og plads, men har på ingen måde fortrudt.

Har lidt tilvændig mht E6G gearet men kan mærke at det kommer hurtigt.