Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-02-2011 kl. 17:33

Har læst om mange der er meget utilfreds med de alufælge thansen sælger. Ville nok finde noget andet hvis jeg var dig.

Mvh

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-02-2011 kl. 21:37

Hej Martin,

Jeg kan varmt anbefale First Stop I'vans dækcenter i Næstved der har jeg både gjort mit vintersæt køb og sommersæt køb og altid fået råd om hvilke dæk jeg skulle vælge og til meget fair priser men pris og kvalitet hænger sammen og du må ikke gå på kompromis med dine dæk da det er den eneste kontakt du har med vejen så hellere ofre 2000 mere og få de rigtige.

Men snak med Flemming dernede så finder han nok en god pris til dig.

Mvh Thomas

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

23-02-2011 kl. 23:45

Kan godt forstå at du smide nogle ruller på Golfen. Det gør underværker på en bil.

10k kommer man nemt op på hvis det skal være nogle okay dæk der skal på.

Bigwheels er bestemt en mulighed at kigge hos dem, de har også mange replica-fælge der passer til VAG-bilerne. Mange rigtigt fede fælge i øvrigt.

Et alternativ der kunne spare dig for nogle penge, er at melde dig ind i vagcar.dk og se hvad der bliver solgt derinde. Der er ret tit gode muligheder for nogle gode køb.

Har en Kammerat der lige har købt 19" replica-S8 fælg med continental-dak, der ikke var brugt særligt meget, for 7000 kr. Det er altså billigt.

Men kan i øvrigt anbefale enten den gamle RS6 eller S8 fælgen. De passer godt til bilen.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

24-02-2011 kl. 13:17

Hej Martin.
Tjek: http://www.bigwheels.dk/
De har mangle lækre fælge til gode priser.
Og så kan man vælge mellem mange forskellige dæk til hver fælg, så man få den måde kan finde den helt rette kombination til bil og pengepung.