Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

18-02-2011 kl. 23:49

Øv det var da et belastende problem du er røget ind i.

Jeg har desværre ikke lige nogen løsning på bilens problem. Men jeg synes ikke det er godt nok at der er sådan nogle alvorlige problemer.

Jeg synes faktisk du bør kontakte FDM, og forhøre dig om hvordan du bør forholde dig i forhold til bilen.
Det er for såvidt jo egentligt fint nok at de tilbyder forlængelse af garanti. Men når det jo egentlig bare er en bil der kører ordentligt man gerne vil have, så er det måske ikke godt nok alligevel.

Sådan nogle problemer der bliver ved med at være der, har værksted jo faktisk kun 3 forsøg til at få rettet op på. Derefter burde de faktisk købe bilen tilbage. Men om det bliver aktuelt kan man kun håbe på...

Jeg ville kontakte FDM

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-02-2011 kl. 08:24

Hvor langt har den kørt, og er du først ejer.
Du kan da prøve at køre hen til en forhandler af et andet mærke, og sige at du vil sælge, og få hans dom det er billigere end fdm.
Men som jeg læser det arbejder hyundai stadig på sagen det er da positivt, få den udvidet garanti på plads straks, det er da en dejlig ting. til en ellers dejlig bil.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

19-02-2011 kl. 14:06

Motorophæng, eller evt. differentiale i gearkassen.

Hopper den ud af gear?

Profil slettet

Profil slettet

19-02-2011 kl. 16:34

Lyder som en god ide, altid godt med en second opinion.

og prøv evt et par andre sonataer måske er noget/lidt af problemet også ved dem, og så er det nok bare sådan. en lille ting kan jo vokse sig stor. gearkasser er vel altid lidt mere træge når de er kolde. men det ved du jo godt, jeg kan se på dit navn at du har kørt bil i flere år :-).

men uanset hvad skal du nu nok blive glad for bilen igen. og med ekstra garanti super.

PS: Det kan ikke udlukkes at en sindsyg testpilot og hyundai hader har maltrakteret motor/gearkasse i dens tid som demo men forhandleren har bare af at få udbedret skaderne og så er den ikke længre, og så har han sikkert stadig en trofast glad kunde :-)