Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ulrik W

Ulrik W
bruger siden
06-02-2011

11-02-2011 kl. 20:10

Helt ærligt ... En Passat kører så elendigt at den ikke burde introduceres med en stor motor .... En Passat oser da langt væk af dårlig smag og wannabee Skoda ...

Køb nu bare en lækker Bimmer eller Mercer ... Du dør sg i egne fordomme, sorry maid!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

11-02-2011 kl. 20:16

Er husmand lig med en bonderøv eller en skabsbøsse.....ja spørgsmålende kan være mange. Måske er noget af din aversion mod disse biler måske at du alligevel ikke har råd, ku det tænkes. hvad med en super flot bmw 5serie fra tyskland med M-sportparket og alt i udstyr....nej vel, du er vel bange for at fyrrerne lægger an på dig, og at du så bliver nød til at vende røven til....Aj men det virker da lidt sjovt, men du har jo lov at mene det du gør. Men ellers kan man da sagtens tage en almindelig passat og smide en stor motor i, ikke noget problem, har du penge kan du få, ingen så må du gå. Der ligger vel ikke noget homofobi i generne....

Er ret sikker på at du kan bestille en passat fra fabrik med den motor du gerne vil have i.

Mvh og for sjov

Dette indlæg blev 11-02-2011 20:41 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

11-02-2011 kl. 21:25

Hej Peter.

Jeg vil godt lige svare lidt mere seriøs på dit spørgsmål. Der vil jo altid køre "idioter" i de omtalte mærker, det gør der sikkert også i passat mv. men det skal man sætte sig ud over. Det at vw ikke lancere den med den motor er fordi der intet publikum er til dem. Vil tro de fås i tyskland. Men du vil få meget mere maskine og bil i eks. en bmw. Det er gennemprøvet holdbart kram, og det fornægter sig ikke. En 530d er da en power vogn, både hvad angår motor men også undervogn. OG 5serien E60 har aktiv styring, og den er meget nem at køre, også i hård blæst mv. Bare alene denne styring som andre ikke har koster omkring 60.000kr. Jeg syns du skal forsøge at glemme de personer du mener hæænger sig på disse biler. Det er køremaskiner, som ikke ret mange af dem du omtaler, ved en dyt om hvor gode de egentligt er. Men køb da en 525(197hk) eller 530d. Du bliver ikke skuffet det lover jeg.

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2011 kl. 08:25

jeg har læst om dit afsagn af vw 3 liters diesel muskel bil.
du kan få en 3,2 liters totalt anonym passat som æder næsten alle andre fra grønt lys med sit 4hjuls træk, især i regnvejr den kan du tage røven på andre bilister på stribe.
4hjuls trækket er vigtigt med den slags kræfter under hjelmen.for du må nok regne med at der er nogle som vil tage kampen op med dig hvis du lægger op til sjov.og så duer det ikke at den ikke kan dreje også.
har du taget et kursus i kører teknik.?
og sidst, en benziner er noget mere til race end en diesel motor er.
god weekend

Jesper Markman

Jesper Markman
bruger siden
07-04-2007

15-02-2011 kl. 00:57

En almindelig bil med hemmelige superkræfter?

Jeg har en forholdsvis anonym Saab 9-3 SportsCombi der står 1,8t på bagsmækken af. Under hjelmen gemmer sig en 2-liters turbomotor med 215HK/330NM. Den er hurtig fra start, men endnu hurtigere i mellemaccelerationerne. Fx 80-120 km/t på 5,3 sek. i 3 gear :-).

Drengerøvene i deres BMW og Golf bliver godt overraskede nor den lægger fra land...

De kan findes brugt fra omkring 170.000 kr, eller som ny til fornuftige leasingpriser ca 4.000 kr/md eller 400.000 ca.

Jeg er ved at skifte den ud med en 1,9 TTiD. (To turboer)
213HK/450NM... Jeg tror den bliver endnu sjovere. 80-120 km/t på 3,3 sek...!

Så her har du din "almindelige" bil med hemmelige superkræfter:-)