Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

03-03-2011 kl. 22:07

hej.
jeg kan ikke rigtig forestille mig at kia de vil give en ordentlig garanti på deres biler når der er gået en årrække.
jeg tror at der kommer flere tilfælde hvor kia ejere bliver snydt.fordi kia skal tjene penge,eller kia ejere får store regninger når deres kia biler. bliver sreviceret.
for firmaet skal tjene penge,hjem på deres biler.
nu kan det lyde som en forudintaget mening.jeg har,men vil gerne høre fra andre kia ejere hvilke erfaringer de har med deres biler.især når de har en del år på bagen.
mvh kenn

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

04-03-2011 kl. 23:40

Som svar på dit sidste spørgsmål, kommer det jo an på om ejeren har overholdt de ting der skal overholdes ifølge garantien. Jeg syns helt ærligt at det er optrækkeri at give 7år, med alle de ting der skal være overholdt på aut værsted. Service koster jo mange steder det dobbelte af andre biler. jeg tror godt nok heller jeg så ville købe en ford focus, så ved man da hvad der kommer, og hvad man har med at gøre.

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

05-03-2011 kl. 11:57

Sure rønnebær

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

06-03-2011 kl. 02:03

Har du været ude og plukke jordbær....eller vil du bare ligge arm..

Dette indlæg blev 06-03-2011 02:37 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

06-03-2011 kl. 02:06

på at sælge biler med 7års garanti. men der ligger jo lige nogle retningslinier fra importør over til forhandler. men folk tjekker ikke service priser mv. Læs venligst hvad Tom skriver højere oppe, og gransk det nøje. Der er huller i garantistillesen hvis du kommer eks for sent til service, eller har smidt en bon ud fra et ikke kia værsted...osv. Forbrugeren opdager sjælendt hvor meget det koster før de skal til det.

Dette indlæg blev 06-03-2011 02:35 redigeret af dets forfatter.