Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Emil Olsen
bruger siden
09-10-2003
28-01-2011 kl. 18:51
Ok - bilen er dårlig, men det er umiddelbart svært at se et grundlag for at du hænger forhandleren ud. De lader da til at have levet op til deres 6 måneders garanti, hvilket er normalt i en brugt-bils handel.
Audi er en pyntet Skoda - de 4 ringe står for flot stil og interiørkvalitet, men driftssikkerhed og lave omkostninger kan man ikke forvente.
Audi er en pyntet Skoda - de 4 ringe står for flot stil og interiørkvalitet, men driftssikkerhed og lave omkostninger kan man ikke forvente.
Profil slettet
29-01-2011 kl. 14:07
Det er nu sædvanligt for VAG produkterne ... det har intet med forhandleren at gøre. Du har kørt en veltilkørt bil. Forhandleren kan sg da ikke opdage at noget er galt 7 måneder før det sker ... tag dig dog sammen ... spis en kiks og tør øjnene ...
Men så kan du lære det ... en velbrugt VAG er en spand! Ser fint ud på overfladen er er lavet af ringe produkter!
Men så kan du lære det ... en velbrugt VAG er en spand! Ser fint ud på overfladen er er lavet af ringe produkter!
Profil slettet
30-01-2011 kl. 00:17
Ok, en veltilkørt Audi skal altså smide 2 stk. gearkasser på 140.000 km *GGG* Det er satme kvalitet Søren ... at så rudehejs, hjulophæng osv. også skal skiftet fortæller vel bare hvad jeg stadig mener. Men køn spand er det sg ...
Prøv lige at læs hvad den dunk har kostet dig. Og du vedbliver at kalde det kvalitet ... haha ... for pokker da!
PS: Søren ... jeg er så heldigt stillet at jeg ikke behøver købe mig en brugt bil for at forsøge at få en smule prestige i nabolaget. Jeg køber altid nye biler. Også fra det sydtyske / München ... men aldrig fra VAG - gruppen. Jeg skal jo bruge bilen. Ikke holde på værksted :-) --- tro mig kære ven. Jeg har tidligere kørt i de biler ... bl.a 2 stk. Audi ... gæt selv hvad de fejlede .... nå jo ... de åd olie som en alkoholiker drikker kirsebærvin omkring den 1. i måneden ...
Prøv lige at læs hvad den dunk har kostet dig. Og du vedbliver at kalde det kvalitet ... haha ... for pokker da!
PS: Søren ... jeg er så heldigt stillet at jeg ikke behøver købe mig en brugt bil for at forsøge at få en smule prestige i nabolaget. Jeg køber altid nye biler. Også fra det sydtyske / München ... men aldrig fra VAG - gruppen. Jeg skal jo bruge bilen. Ikke holde på værksted :-) --- tro mig kære ven. Jeg har tidligere kørt i de biler ... bl.a 2 stk. Audi ... gæt selv hvad de fejlede .... nå jo ... de åd olie som en alkoholiker drikker kirsebærvin omkring den 1. i måneden ...